  • 1. Data: 2011-04-04 19:08:14
    Temat: Szukam systemu zdalnego odczytu tagow.
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Moze mi ktos wskazac jakis system zdalnego odczytu aktywnych tagow (do
    kilkudziesieciu metrow) ? Mialem kiedys cos takiego w reku. W srodku byl
    "jakis czytnik" i modul lantronixa (rs232 na RJ45). Tagi mialy wlasne
    zasilanie, i co kilka sekund wysylaly swoj unikalny ID. Odbiornik je
    odczytywal i po TCP/IP mozna bylo pobrac te dane.
    A teraz szukam po sieci i nie moge czegos takiego znalezc. Jak to sie
    "nazywa". Mozecie polecic cos takiego od siebie ? Byloby rewelacyjnie, gdyby
    mogl rozpoznawac moc sygnalu odczytanego (czyli w sumie odleglosc na pustej
    przestrzeni).

    Fantom

  • 2. Data: 2011-04-04 19:26:34
    Temat: Re: Szukam systemu zdalnego odczytu tagow.
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > "nazywa". Mozecie polecic cos takiego od siebie ? Byloby rewelacyjnie,
    > gdyby mogl rozpoznawac moc sygnalu odczytanego (czyli w sumie odleglosc na

    No i przypomnialem sobie : RFID :)
    Czy ktos zna cos takiego ? Czyli tak jak wyzej pisalm, i aby np czytnik mial
    od razu WiFi wbudowane (a jeszcze maly switch to rewelacja..)

    Fantom

  • 3. Data: 2011-04-06 23:25:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i przypomnialem sobie : RFID :)
    > Czy ktos zna cos takiego ? Czyli tak jak wyzej pisalm, i aby np czytnik
    > mial od razu WiFi wbudowane (a jeszcze maly switch to rewelacja..)
    >
    > Fantom

    Tagi aktywne kojarzę tylko z tą firmą:

    http://www.ide.com.pl/index.php?page=produkty&nr=11

    --