  • 31. Data: 2012-01-13 10:33:55
    Temat: Re: Szukam podnośnika
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, WS <L...@c...pl> wrote:

    > Czesciowo masz racje...
    > Dobry mechanik przykreci na wyczucie lepiej niz ktos, kto na kluczu
    > ustawi "ile ma byc" i do oporu...
    > W takim polaczeniu istotne jest uzyskanie opowiedniego naprezenia
    > sruby, przlicza sie to na moment dokrecania - ale trzeba znac
    > wspolczynnik tarcia materialow - jesli sie zmieni (inna sruba, smar,
    > klej do gwintow) to wyliczona wartosc jest niepoprawna (nawet urwac
    > sie moze...).

    Dlatego warto sobie nazbierac troche roznych materialow, srubek,
    nakretek i nazynek i pocwiczyc w domu ;-)

    No i dokladnie tak jak piszesz - klucz nie zwalnia z myslenia :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2012-01-13 10:48:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > "Marcin "Kenickie" Mydlak" jemav6$m0m$...@n...dialog.net.pl

    > Skąd w ludziach tyle wiary w to, że ja im chcę coś kupować?...
    > Ja chcę kupić sobie, nie Tobie. :) Co mnie obchodzą Twoje szroty? :)

    Skąd to założenie, że ja chcę? Stwierdziłeś, że szukasz podnośnika dla
    _siebie_. Ja Ci tylko uświadamiam wadę. :P

    > Moja to nie Twój szrot. :) Poza tym...
    > Raczej dopytywałem się o przydatność tych hydraulicznych...

    Dobra, dobra. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2012-01-14 00:52:16
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    na tym silikonie daleko nie dojedziesz
    ale jak cie bawi pudrowanie pryszcza to twoj wybor

  • 34. Data: 2012-01-14 06:05:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris_Poland" jeqg5d$3pg$...@m...internetia.pl

    > na tym silikonie daleko nie dojedziesz

    Niewiele jeżdżę, więc ceny oleju napędowego mnie
    nie martwią -- silikonem paliwa nie zastępuję. :)

    > ale jak cie bawi pudrowanie pryszcza to twoj wybor

    Pudru nie używam w ogóle -- kiedyś używałem cukru pudru, ale to było dawno.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'