eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzukam podnośnikaRe: Szukam podnośnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szukam podnośnika
    Date: Fri, 13 Jan 2012 00:16:45 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <jent5b$47d$2@node2.news.atman.pl>
    References: <jeldqa$akd$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@g...googlegroups.com>
    <jemi4d$841$3@inews.gazeta.pl>
    <c...@c...googlegroups.com>
    <jenaro$5di$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-164-127-126-100.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1326413805 4333 164.127.126.100 (13 Jan 2012 00:16:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2012 00:16:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426275
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-12, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    >
    > Klucz dynamometryczny można kupić za kilkadziesiąt złotych -- na
    > pewno lepszy niż wyczuciowy. :) I na pewno lepiej takim dokręcać
    > śruby/nakrętki na podniesionych kołach hamowanych hamulcem przez
    > osobę siedzącą wewnątrz samochodu niż dokręcać choćby najlepszym
    > kluczem, ale na kołach dociśniętych opuszczonym samochodem. :)
    >
    Zadna roznica.
    > Co do smarowania gwintów -- kiedyś w serwisie Mercedesa odradzano
    > mi smarowanie tychże gwintów, choć mój mechanik smarował. Miałem
    > smarowane (nie pryskane sprajem, ale smarowane) felg czy tarcz
    > pastą miedzianą; miałem smarowane gwinty -- **chyba** jakimś
    > smarem grafitowym; brzegi klocków hamulcowych; gwinty śrubek
    > mocujących hamulce -- aby nie odkręcały się; styki klocków
    > z tłoczkami... Do wszystkiego były inne smarowidła...
    >
    A czemu odradzano? Sruba pozniej sie zacina i latwo ja urwac,
    tymbardziej w przedniej piascie gdzie temperatury sa wyzsze. Prowadnice
    klockow smaruje sie smarem miedzianym aby sie nie zapiekalo/zacieralo bo
    odporny jest na temperatury, sruby sie wkreca na klej do gwintow ze
    wzgledu na to, ze to krytyczny element a odkrecenie sie moze byc fatalne
    w skutkach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: