  • Data: 2019-04-01 02:34:03
    Temat: Re: Szukam odtwarzacza DVD
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-31, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Jeżeli nie trzyma w foliowych kopertach, to nic nie powinno się stać.

    W ciągu ostatnich paru lat zarchiwizowałem swoją kolekcję (płyty,
    0-20letnie, trzymane w oryginalnych pudełkach, płyty tez oryginały) i
    DVD/CD padło z 2-5%, BD znacznie więcej, >10%. Głowna przyczyna dla DVD
    to degradacja lustra w czym prym wiodły polskie płyty. BD dla odmiany,
    wystarczy mała ryska i juz są kłopoty ze zrzutem. DVD/CD są znacznie
    odporniejsze na porysowania ale tez mają swoje granice.

    --
    Marcin