  • Data: 2011-02-18 19:15:02
    Temat: Re: Szukam obudowy lub urządzenia
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    news:ijm8l4$1via$1@opal.icpnet.pl...

    > D-Linki to gówno. Testowałem kilka rozwiązań i każde, dosłownie każde ma
    > problem z temperaturą nawet przy pojedynczym urządzeniu.

    Nie zaprzeczę. Podałem D-Link jako przykład firmy, która pozwala grzebać we
    wnętrznościach. Z drugiej strony, skoro nie potrzebujesz dużej wydajności,
    to skłonność do przegrzewania nie powinna cię martwić.

    > Owszem, chętnie bym wciągnął "dorosły" serwer, ale model ekonomiczny mi na
    > to nie pozwala.
    >
    > Co do portu gigabitowego, to w zupełności wystarczy - wystarczy mi
    > spokojnie wydolność całego urządzenia na poziomie 150-200 Mbps.

    Tyle (160) wyciąga najprymitywniejszy D-Link na historycznym Marvellu 5181.
    Po kilku minutach takiego transferu temperatura dysku według raportu z
    urządzenia rośnie do około 50 stopni. To sporo, ale nie ma powodu do
    niepokoju.