    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Szukam malej, nagwintowanej tulei M2.5
    Date: Wed, 05 May 2010 00:15:36 +0200

    > No tak, zapomniałem dodać, ze szukam rozwiązania profesjonalnego
    > do masowej produkcji kilku tysięcy płytek rocznie a nie hobbystycznego
    > wytwórstwa jednej płytki metodą chałupniczą :-)

    Hmmm, to może opłaca się to zamówić w jakimś warsztacie, który ma do
    tego odpowiedni sprzęt. Przyznam, że nie mam pojęcia ile to kosztuje, na
    pewno więcej niż przy zakupie... no ale tu są spore ilości, więc pewnie
    też da się ponegocjować ;)...
    Druga sprawa - czy te 0,5mm jest aż tak istotne? ;)... Sądząc po
    wymiarze, są to spore złącza, chodzi o estetykę czy serio coś będzie źle
    działać, jeśli płytki będą oddalone nie o 9,5mm tylko o 10,0mm??

    Konop