  • Data: 2013-11-16 14:23:22
    Temat: Re: Szukam lustrzanki - prosze o rade.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " 666" <j...@g...pl> writes:

    > Lustrzankę to jeszcze na upartego bym nosił, ale z fleszem (gabarytowo
    > to większym od korpusu) to już nie daję rady.
    > Mam wrażenie, że z systemów zniknęły lampy średniej wielkości.
    > Albo małe systemowe głupawki do świecenia na wprost w pełnym
    > automacie, albo kobyły - nic po środku.

    Nie widzę tego. Są małe (dodatkowe) lampki (LP typu np. 20). Są
    "średnie" lampy (typu 4xx przy 105 mm, LP rzędu 30 w standardzie), które
    wciąż nie mają wielkich gabarytów ani masy i potrafią zupełnie ładnie
    dać po oczach (także z odbicia). I są jeszcze większe, typu 580, LP
    ca. 40 (pomijam studia i lampy rozstawiane).

    Ceny też jakby bardziej atrakcyjne niż dawniej, w szczególności dla nas.

    To czego właściwie brakuje?
    Zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że obecnie ISO 400 to nie jest szczyt
    możliwości, i średnia lampa w znakomitej większości sytuacji nie
    potrzebuje nawet pełnego błysku.

    W przypadku video jest trudniej.
    --
    Krzysztof Hałasa