  • 1. Data: 2010-11-16 00:11:53
    Temat: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Nie ma ponoć głupich pytań, jak wiemy są tylko głupie odpowiedzi.

    Poszukiwana droga, którą można polecieć 70 => 100 km/h

    Warunki:

    - brak drzew w skrajni (im dalej drzewa, tym lepiej)
    - brak wiaduktów, mostów, linii wysokiego/niskiego napięcia
    ponad tą jezdnią do wysokości 150 - 200 metrów

    Cel:

    Ciąganie obiektu latającego na linie (nie może zaczepić o w/w).

    Wyobraźcie sobie, że chcecie pociągnąć za sobą wesołka na
    glajcie czy czymś takim - zadanie: przetargać go przez 20 km w
    powietrzu i nie zabić.

    Jeśli chodzi o przepisy: OLEWAMY.

    Za ew. wskazówki z góry i z dołu serdecznie dziękuję !

    6008

  • 2. Data: 2010-11-16 00:33:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 00:11:53 +0100, Rafał "SP" Gil wrote:
> [...]
    >
    >Wyobraźcie sobie, że chcecie pociągnąć za sobą wesołka na
    >glajcie czy czymś takim - zadanie: przetargać go przez 20 km w

    Ale dokladnie czlowieka na szmatolocie, czy cos calkiem innego ?
    Jak chcesz czlowieka .. nie zabic, to pytaj fachowca jak to zrobic.

    Fachowiec to na na przyklad ja :-)

    >Jeśli chodzi o przepisy: OLEWAMY.

    A jeszcze dokladniejszy cel ?

    Bo drogi publicznej nie polecam. To sie zle skonczy.

    Na A4 chyba by sie troche odcinkow znalazlo, ale to tym bardziej
    odradzam. A inne trasy .. Bieszczady ?

    J.

  • 3. Data: 2010-11-16 00:46:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-16 00:33, J.F. pisze:

    > Ale dokladnie czlowieka na szmatolocie,

    Nie ... taki przykład mi strzelił do łba ...

    > czy cos calkiem innego ?

    Załóżmy (prawdziwie), że latawiec z aparaturą za ca 3.5 kPLN,
    więc trochę szkoda ;)

    > Fachowiec to na na przyklad ja :-)

    Ja pytam GDZIE :)

    > A jeszcze dokladniejszy cel ?

    Pobranie próbek, zbadanie zachowań, i nakręcenie poje*anego filmu :)

    > Bo drogi publicznej nie polecam. To sie zle skonczy.

    A zakładając,że białka nie targamy, zgodnie z tym co
    uszczegółowiłem ?

    > Na A4 chyba by sie troche odcinkow znalazlo, ale to tym bardziej
    > odradzam. A inne trasy .. Bieszczady ?

    Bieszczady mi nie leżą, nie wiem jak się latawiec będzie
    zachowywał ( to nie "sportowa popierdółka", a pudło po dużej
    lodówce).

    Teraz lepiej ? :)

    6008

  • 4. Data: 2010-11-16 00:48:00
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Lis, 00:11, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Wyobraźcie sobie, że chcecie pociągnąć za sobą wesołka na
    > glajcie czy czymś takim - zadanie: przetargać go przez 20 km w
    > powietrzu i nie zabić.

    Jesli faktycznie chcesz kogos na glajcie holowac, to przy 100km/h masz
    jednak duze szanse go zabic ...
    Do zabaw tego typu nalezy bezwzglednie zamontowac dynamometr mierzacy
    sile z jaka holujesz i przygotowac sie na ewentualna jazde do tylu ;)

    WS

  • 5. Data: 2010-11-16 00:51:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-16 00:48, WS pisze:

> [...]
    > Do zabaw tego typu nalezy bezwzglednie zamontowac dynamometr mierzacy
    > sile z jaka holujesz i przygotowac sie na ewentualna jazde do tylu ;)

    OK, widzę, że jest to duży problem we wskazaniu miejsca ;)

    Na holu nie będzie człowiek, a LATAWIEC ... faktem jest, że duży
    i najprawdopodobniej "bogato wyposażony". Nie chcę rozpier*olić
    o jakiś wiadukt sprzętu po prostu ... a potrzebuję pojechać
    dłużej niż 5 minut z tym "plecaczkiem".

    6008

  • 6. Data: 2010-11-16 00:56:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Lis, 00:51, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > OK, widzę, że jest to duży problem we wskazaniu miejsca ;)

    20km dlugosci? Raczej bez szans... Chyba, ze dopuszczalna jest jazda w
    kolko ;) Jesli jakas droga ekspresowa/autostrada, to sa wiadukty,
    jesli lokalna drozka to co chwile przechodza nad takimi jakies druty
    (prad, telefon...)

    WS

  • 7. Data: 2010-11-16 01:08:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-16 00:56, WS pisze:

> [...]
    > kolko ;) Jesli jakas droga ekspresowa/autostrada, to sa wiadukty,
    > jesli lokalna drozka to co chwile przechodza nad takimi jakies druty

    No i w tym rzecz, że nie wierzę, że nie ma w PL takiego 20 km
    odcinka ... Pojadę w każdą część Polski, byle taki odcinek dorwać :)

    No właśnie, pierwsze poszukiwania i mam już 35 km prostej ...
    niestety to A4 ;/

    Jakoś nie widzi mi się zatrzymywanie na A4 w sytuacji gdy coś
    pójdzie nie tak ... ehhhh ...

    6008

  • 8. Data: 2010-11-16 01:12:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 15.11.2010 WS <L...@c...pl> napisał/a:

> [...]
    > kolko ;) Jesli jakas droga ekspresowa/autostrada, to sa wiadukty,
    > jesli lokalna drozka to co chwile przechodza nad takimi jakies druty

    A nie lepiej zrzucić kawałek motorówki i trochę setek KM na takie Jeziorsko
    czy inny zalew? Jeziorsko ma chyba wiecej niż 20km, zalew szczeciński niemały,
    kilka rzek, ale na 20km to się mosty/druty znajdą.
    70/100km/h trochę jest ale dobry sprzęt poleci.

  • 9. Data: 2010-11-16 01:46:27
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    >
    > - brak drzew w skrajni (im dalej drzewa, tym lepiej)
    > - brak wiaduktów, mostów, linii wysokiego/niskiego napięcia ponad tą

    droga nr 414 (woj. opolskie, odcinek Prószków - Chrzelice, to jest trasa
    Opole - Prudnik). Na początku (od strony Opola) jest trochę zadrzewione
    (prawie nie widać nieba) a potem jest ładnie szeroko. Zobacz na
    google-maps-view jak to się ma, nie ma może 20km, ale jest cały czas
    idealnie na wprost, i nie ma tam ani jednej linii napowietrznej z tego
    co pamiętam.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2010-11-16 02:00:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 00:46:47 +0100, Rafał "SP" Gil wrote:
    >Załóżmy (prawdziwie), że latawiec z aparaturą za ca 3.5 kPLN,
    >więc trochę szkoda ;)

    >Ja pytam GDZIE :)

    Zacznij od pytania jak, wtedy moze sie okazac ze gdzie to jest mniej
    istotne :-)

    >Pobranie próbek, zbadanie zachowań, i nakręcenie poje*anego filmu :)

    popros Uriuka, sfilmuje cie ze sprawdzonego sprzetu :-)

    >A zakładając,że białka nie targamy, zgodnie z tym co
    >uszczegółowiłem ?

    Nadal, ale za malo uszczegolowiles cel - co ma byc na tym filmie ?

    Bo sugerowalbym raczej jakas nieuczeszczana drozke przez pola,
    ale jak sie okaze ze celem maja byc przerazone miny tirowcow,
    to rada na nic :-)
    20km sie nie znajdzie, ale moze cos nad Odra na tych polderach
    zalewowych, w okolicach Slezy sa malo oblegane drogi, miedzy 35 a 8
    tez. Taka np Szewce-Paniowice-Kotowice-Rakow pare odcinkow sie
    znajdie. Dalej od Urazu do Brzegu - tam tez kawalek przez pola.
    Krzeptow-Skalka, o - dookola Mietkowa. Ktores byle lotniska - choc
    chyba je juz zabudowali, ale moze w Brzegu-Skarbimierzu zostala jakas
    droga.

    J.