  • 11. Data: 2010-01-28 12:53:53
    Temat: Re: Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 28 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 12:48 *Radosław Sokół* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Wszędzie i zawsze. Zresztą podobnie jak jazda samochodem
    > z bardzo wysokim poziomem głośności instalacji audio.
    i hamburgerem w buzi, colą w ręce, papierosem w ustach, rozmawianiem
    przez zestaw głośnomówiący, z pasażerem, oglądaniem się za kobietami
    itd.
    Zdrowego rozsądku nie zastąpią żadne zakazy, nakazy czy inne represje.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-01-28 13:50:35

  • 12. Data: 2010-01-28 13:04:29
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Niebywałe jakie emocje może wywołać A2DP! Może to nowa grypa ;-)

    PC

  • 13. Data: 2010-01-28 13:06:52
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 28 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 14:04 *PC* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Niebywałe jakie emocje może wywołać A2DP! Może to nowa grypa ;-)

    he, he:))

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-01-28 14:06:31

  • 14. Data: 2010-01-28 19:06:45
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół"

    > Wszędzie i zawsze. Zresztą podobnie jak jazda samochodem
    > z bardzo wysokim poziomem głośności instalacji audio.

    A mógłby pan nie palić? Bo ptaki pan płoszy...

    --
    LeP

  • 15. Data: 2010-01-29 06:18:38
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Mariusz Kruk wrote:
    > A co ci przeszkadza, że jeżdżę w otwartych słuchawkach?

    Moglbym na ten temat esej napisac, gdyby nie fakt, ze byloby to ntg. ;)
    Mnie ogolnie przeraza glupota niektorych rowerzystow (bez obrazy, nie
    sugeruje ze sie do nich zaliczasz!), po prostu tacy w sluchawkach sa
    szczegolnie niebezpieczni, bo zazwyczaj nie wiedza, co sie dzieje poza ich
    polem widzenia. A dzieje sie na tyle duzo, ze czesciej dochodzi do
    ryzykownych sytuacji.

    Zreszta to samo dotyczy pieszych. Czasem trzeba przejechac przez chodnik,
    jak tu przeprosic takiego melomana chcac go wyminac? Choc najlepsze sa
    idace z naprzeciwka dziewczyny wgapione w komorke - robia swietna mine,
    gdy wpadaja na przednie kolo STOJACEGO przed nimi roweru, czekajacego na
    znikniecie zagrozenia.

    --
    KILu

  • 16. Data: 2010-01-29 09:23:21
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "KILu"
> [...]
    >szczegolnie niebezpieczni, bo zazwyczaj nie wiedza, co sie dzieje poza ich
    >polem widzenia. A dzieje sie na tyle duzo, ze czesciej dochodzi do

    Trochę niepotrzebnie generalizujesz. Wśród rowerzystów zdarzają się
    idioci, podobnie jak wśród kierowców samochodów, czy pieszych.
    Niezależnie od słuchawek.

    >Zreszta to samo dotyczy pieszych. Czasem trzeba przejechac przez chodnik,
    >jak tu przeprosic takiego melomana chcac go wyminac?

    Nijak. Co to znaczy "przejechać przez chodnik"? Wzdłuż? To jest
    zabronione.

    A skąd się wziął rower na chodniku? :-P

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 17. Data: 2010-01-29 09:47:29
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > A następnie wystąp o zakaz prowadzenia samochodu ze zwichniętym stawem
    > skokowym, albo stłuczonym łokciem.

    Raczej o zezwolenie na rozjechanie rowerzysty lub pieszego,
    który nagle wjeżdża/wchodzi pod koła bo nic nie słyszał ani
    się nie rozglądnął. Wina ewidentna po stronie rozjechanego,
    a karę ponosi realnie zazwyczaj kierowca samochodu.

    Ale NTG całkiem, więc proponuję EOT.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 18. Data: 2010-01-29 10:58:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
> [...]
    >się nie rozglądnął. Wina ewidentna po stronie rozjechanego,
    >a karę ponosi realnie zazwyczaj kierowca samochodu.

    Słowa kluczowe - "zachowanie szczególnej ostrożności" oraz Art.4 ustawy
    Prawo o Ruchu drogowym ze wskazaniem na część od "chyba że".

    >Ale NTG całkiem, więc proponuję EOT.

    Nie od razu NTG, tylko OT się zrobił. NTG by było jakbyśmy od początku
    zaczęli o tym. :-)

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 19. Data: 2010-01-29 12:29:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-29 10:23:21 +0100, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> said:

    > Trochę niepotrzebnie generalizujesz. Wśród rowerzystów zdarzają się
    > idioci, podobnie jak wśród kierowców samochodów, czy pieszych.
    > Niezależnie od słuchawek.

    Z moich obserwacji - noszenie słuchawek, zwłaszcza przy wyższych
    poziomach głośności, nader często nasila idiotyczne zachowania u
    całkiem normalnych ludzi. Zresztą sam też się na tym złapałem.

    > Nijak. Co to znaczy "przejechać przez chodnik"? Wzdłuż? To jest
    > zabronione.

    Aby w każdej sytuacji?

    > A skąd się wziął rower na chodniku? :-P

    Kosmici go tam podrzucili i tak se stoi. Nie wolno mu?

    de Fresz

  • 20. Data: 2010-01-29 12:39:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 10:47, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > się nie rozglądnął. Wina ewidentna po stronie rozjechanego,
    > a karę ponosi realnie zazwyczaj kierowca samochodu.

    Sugerujesz, że głusi nie mogą jeździć na rowerach? Ja jak prowadzę
    pojazd, to operuję wzrokiem, a nie słuchem. Na słuch i tak przecie nie
    ocenię sytuacji na mieście. Słuch to najwyżej jak ktoś trąbi się
    przydaje. A to słychać i w słuchawkach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek