  • 1. Data: 2010-01-27 12:05:23
    Temat: Szukam głośników komputerowych z BT
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Chcę do telewizora dokupić głosniki pracujące w standardzie A2DP. Pasują mi
    takie jak Creative S2 ale muszą być wieksze nawet 3x większe. Może ktoś się
    natknął przypadkiem bo ja znajduję tylko jakieś zabawki do laptopów a
    chciałbym coś klasy Logitech z-5500.

    Chyba, że jakość dźwieku poprzez BT jest mało zadowalająca i producenci
    traktują ten temat po macoszemu.

    PC

  • 2. Data: 2010-01-27 21:11:37
    Temat: Re: Szukam głośników komputerowych z BT
    Od: olo <o...@n...com>

    PC pisze:
    > Chyba, że jakość dźwieku poprzez BT jest mało zadowalająca i producenci
    > traktują ten temat po macoszemu.

    ja mam zle wspomnienia z dzwiekiem via bluetooth niestety. Mianowicie
    jak smigalem sobie do pracy na rowerku to lubilem zapuscic jakas muzyke
    z telefonu. Kupilem calkiem znosne sluchaweczki, ktore po podlaczeniu do
    telefonu dawaly bardzo dobry dzwiek. Rozwiązanie to miało jednak wadę
    taką, że musiałem być podłączony kabelkami do telefonu, który miałem w
    plecaku. Ubranie i ściągnięcie takiego plecaka było mało wygodne.
    Postanowiłem zatem wspomóc się BT.

    Zakupiłem urządzonko (nie pamiętam już jakie), które miało spełniać
    jedną jedyną funkcję. Łączyło się po BT z telefonem i puszczało dźwięk
    na słuchawki podłączone do niego. Urządzonko było niewielkie więc mogłem
    przyczepić je sobie gdzies pod kurtką, podłączyć do niego słuchaweczki a
    telefon sobie leżał spokojnie w plecaku.

    I teraz: te same słuchawki, ten sam telefon, ta sama muzyka. Jedyna
    różnica to to, że pomiędzy słuchawki a telefon wpięty został BT. Jakość
    dźwięku fatalna - kilka dni pojeździłem w ten sposób z przeczuciem, że
    coś jest nie tak. Po podłączeniu z powrotem na kabel od razu wiedziałem
    co to było

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 3. Data: 2010-01-27 21:46:00
    Temat: Re: Szukam głośników komputerowych z BT [ot]
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    olo wrote:
    > Zakupiłem urządzonko (nie pamiętam już jakie), które miało spełniać
    > jedną jedyną funkcję. Łączyło się po BT z telefonem i puszczało dźwięk
    > na słuchawki podłączone do niego.

    Zejde z tematu.
    Nie prosciej bylo kupic jakis maly odtwarzacz, chocby Sanse? :) Wyszloby
    zapewne taniej, a jakosc dzwieku bylaby znacznie wyzsza, niz z telefonu,
    nawet podlaczonego bezposrednio do sluchawek (i byloby to slychac nawet na
    pchelkach).

    Inna sprawa, ze moim zdaniem jazda na rowerze w sluchawkach powinna byc
    karana... co mowie jako zapalony rowerzysta.

    --
    KILu

  • 4. Data: 2010-01-28 08:02:19
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 27 styczeń (środa), gdy o godzinie 22:46 *KILu* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Inna sprawa, ze moim zdaniem jazda na rowerze w sluchawkach powinna byc
    > karana... co mowie jako zapalony rowerzysta.

    na ścieżce rowerowej??

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-01-28 09:00:55

  • 5. Data: 2010-01-28 10:22:52
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > na ścieżce rowerowej??
    Na tych ktore w ABSOLUTNIE w ZADNYM miejscu nie krzyzuja sie z drogami
    publicznymi - moze byc dozwolone.
    Poza tym kto zaplaci odszkodowanie i za leczenie głuchmanowi ktory wpakowal
    sie na zielonym swietle pod cos co jedzie na sygnale lub tylko ostrzega
    sygnalem dzwiekowym o niebezpieczenstwie?

  • 6. Data: 2010-01-28 11:25:05
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <hjrp6u$8ul$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    PK <p...@e...pl> wrote:

    > Poza tym kto zaplaci odszkodowanie i za leczenie głuchmanowi ktory wpakowal
    > sie na zielonym swietle pod cos co jedzie na sygnale lub tylko ostrzega
    > sygnalem dzwiekowym o niebezpieczenstwie?

    Czyli obowiazkowe badania i certyfikaty dla rowerzystow, aby wykluczyc
    gluchych?

    Nie wystarczy sie _rozgladac_?

    --
    Jacek Politowski

  • 7. Data: 2010-01-28 11:26:27
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-28 12:25, Użytkownik Jacek Politowski napisał:

    > Czyli obowiazkowe badania i certyfikaty dla rowerzystow, aby wykluczyc
    > gluchych?

    Wygląda na to że owszem.

    > Nie wystarczy sie _rozgladac_?

    A potrafisz rozglądać się co kilkanaście sekund dookoła ?
    Czy może jedziesz tak szybko że nikt nie ma prawa jechać
    szybciej i zadzwonić z tyłu abyś mu ustąpił miejsca ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-01-28 11:48:12
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "KILu"
    >Inna sprawa, ze moim zdaniem jazda na rowerze w sluchawkach powinna byc
    >karana... co mowie jako zapalony rowerzysta.

    A co ci przeszkadza, że jeżdżę w otwartych słuchawkach?

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 9. Data: 2010-01-28 11:48:56
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    Heraklit pisze:

    > na ścieżce rowerowej??

    Wszędzie i zawsze. Zresztą podobnie jak jazda samochodem
    z bardzo wysokim poziomem głośności instalacji audio.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2010-01-28 12:11:51
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >Wszędzie i zawsze. Zresztą podobnie jak jazda samochodem
    >z bardzo wysokim poziomem głośności instalacji audio.

    Dawaj. Definiuj "bardzo wysoki poziom głośności".
    A potem argumentuj za tym, wziąwszy pod uwagę, że nawet osoby
    głuchonieme mogą mieć prawo jazdy.
    A następnie wystąp o zakaz prowadzenia samochodu ze zwichniętym stawem
    skokowym, albo stłuczonym łokciem.

    --