  • 11. Data: 2009-03-19 17:38:45
    Temat: Re: Szukam filmu o Janie Saudku
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Adameo pisze:
    > Napisałem do Sławomira Pultyna, reżysera tego filmu. Odpisał, że bez problemu
    > może mi przesłać kopię filmu. Złoty człowiek!

    Saudek jest niezwykle interesującym fotografem, również chętnie bym
    obejrzał jego prace.
    Tymczasem jutro wystawa w Krakowie Grzegorza Klatki - właśnie na temat
    projektów realizowanych w Czechach :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 12. Data: 2009-03-19 19:37:26
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    dominik pisze:

    > Saudek jest niezwykle interesującym fotografem, również chętnie bym
    > obejrzał jego prace.

    W Pradze, przy ulicy Celetnej, (odchodzi od Placu Staromiejskiego) jest
    stała wystawa Saudka.
    W sumie, w erze globalizacji, można by sie wyrwać na kufelek prazdroja
    połączony z ucztą duchową.
    M..M

  • 13. Data: 2009-03-22 20:19:03
    Od: "t...@w...pl" <t...@p...onet.pl>

    > No i nie zarobia, bo znalazlem juz ten film na jakiejs ruskiej stronie.

    podziel się linkiem. jesli uważasz że warto obejrzeć to moze i mnie
    zainteresuje ;-)

  • 14. Data: 2009-03-22 20:33:36
    Od: conik <c...@i...pl>

    Adameo pisze:

    > Napisałem do Sławomira Pultyna, reżysera tego filmu. Odpisał, że bez problemu
    > może mi przesłać kopię filmu. Złoty człowiek!

    mam tylko czeski film.... jesli Cie interesuje