  • 1. Data: 2014-06-07 11:23:17
    Temat: Szukam dostawców TFT LCD RGB
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Cześć.
    Czy ma ktoś z grupowiczów sprawdzonego producenta/dostawcę modułów LCD z
    interfejsem RGB i zintegrowanym panelem rezystancyjnym? Póki co szukam
    4,3" +/- 0,3" 272x480 punktów (WQVGA). Zapotrzebowania nie znam, ale
    pewnie będzie rzędu 1000 szt. rocznie. Ważne, żeby w perspektywie kilku
    najbliższych lat dało się kupować takie same LCD. Oczywiście muszą być
    dobre i tanie:) Aktualnie bierzemy czarno-białe z Topway
    (topwaydisplays.eu) i podobno wszystko jest OK, ale 4,3" RGB mają tylko
    jeden rodzaj - czekam na próbkę od nich.

    Tak przy okazji zapytam, czy panel pojemnościowy dużo podraża
    wyświetlacz LCD? Jeszcze nie miałem czasu zrobić rozeznania w tym
    temacie, może ktoś życzliwy podeśle link z opisem jak to się podłącza,
    jakie scalaki, czy różne panele mogą mieć różne standardy pod względem
    sygnałowym lub formatu danych?

    --
    Michał

  • 2. Data: 2014-06-07 11:46:40
    Temat: Re: Szukam dostawców TFT LCD RGB
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Chodzi o interfejs TTL 888 + VSYNC + HSYNC + DCLK. LCD ma być podłączony
    do STM32F429.

    --
    Michał

  • 3. Data: 2014-06-07 22:42:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    zacząłbym od porozmawiania z kimś z unisystem.pl, może też z jm.pl

  • 4. Data: 2014-06-09 01:44:14
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-07 11:23, Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > (topwaydisplays.eu) i podobno wszystko jest OK, ale 4,3" RGB mają tylko
    > jeden rodzaj - czekam na próbkę od nich.

    Chińczyki z aliexpress.com nie dają rady?

    @

  • 5. Data: 2014-06-09 07:47:36
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-06-09 01:44, Artur Miller pisze:

    > Chińczyki z aliexpress.com nie dają rady?

    A brałeś LCD od któregoś? Możesz polecić konkretnego?
    Firma z chęcią będzie brała z Chin, tylko chodzi o solidność i stałość
    oferty. Nie chcę górze proponować jakiegoś badziewia.
    Już ostatnio było z pompami do wrzątku. Próbki działały super, a już na
    serię zrobili jakiś syf co po miesiącu przestawał działać. Trzeba było
    produkcję przerwać.

    --
    Michał

  • 6. Data: 2014-06-09 16:17:56
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-09 07:47, Michał Lankosz pisze:

> [...]
    > Już ostatnio było z pompami do wrzątku. Próbki działały super, a już na
    > serię zrobili jakiś syf co po miesiącu przestawał działać. Trzeba było

    brałem tylko kilka sztuk takiego czegoś
    http://www.aliexpress.com/item/3-2-TFT-LCD-Module-Di
    splay-Touch-Screen-Panel-PCB-Board-Blue-SSD1289-with
    -SD-Card/1504901022.html

    ofert z tym lcd jest kilkadziesiąt, i są już od dłuższego czasu
    dostepne, więc stawiam na dość stabilną produkcję. trzeba by tylko do
    producenta dotrzeć bezpośrednio.

    @

  • 7. Data: 2014-06-10 09:33:01
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-06-09 16:17, Artur Miller pisze:
    > brałem tylko kilka sztuk takiego czegoś
    > http://www.aliexpress.com/item/3-2-TFT-LCD-Module-Di
    splay-Touch-Screen-Panel-PCB-Board-Blue-SSD1289-with
    -SD-Card/1504901022.html

    Dzięki. Pewnie jakieś zapytania do różnych Chińczyków pójdą, na pewno
    mają jakieś spełniające wymagania.

    --
    Michał