    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Date: Fri, 22 Jul 2011 12:44:58 -0700 (PDT)

    On 22 Lip, 19:57, Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    wrote:
    > A skąd wyjeżdżasz? Bo jak gdzieś ze środka Polski to ciężko mi uwierzyć
    > w średnią 120. Jaka to wersja mocowa 1.9TDI?

    Wyjeżdżam zwykle przed 6 rano z Wrocka, dotarcie na A4 zajmuje wtedy
    nie więcej jak 30 minut, potem praktycznie do samego końca jest
    autostrada, ostatni odcinek to zjazd do wioski przez jakieś 40 km,
    toteż sposób jazdy pasuje do profilu twórcy wątku :>
    Jadę z kolegą który podobnie jak ja nie lubi zbędnych przestojów,
    toteż sikanie i szybka kawa z termosu jest max. dwukrotnie :>
    Silnik ma zdaje się 105 KM,

    Pzdr.
    L.