    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Date: Fri, 22 Jul 2011 21:39:00 +0200

    Bfiver pisze:
    > Witam,
    >
    > Prośba o poradę. Od pewnego czasu robię około 80 tyś km rocznie. 95%
    > moich tras to autostrada. Mam w miarę oszczędne auto benzynowe (silnik
    > 1.8 TSI), który przy 140km/h spala około 7.5-8.0 litra na 100km ( w
    jak to jest, ze pani woli wydać roczny dochód na kosmetyki, specyfiki
    odchudzające zamiast zero zł ale jednocześnie mniej żreć?
    Mam starą xsarę z silnikem hdi, jadąc 10km/h wiecej niż dozwolona
    prędkość, na autostradach 110 -nie wiecej jestem w stanie przejechać
    1000km na zbiorniku - czyli spalanie lekko ponad 5/100 Weź zacznij
    oszczędzać swoim pedałem gazu, albo kup cokolwiek co spala LPG. Silnik
    za Ciebie tego nie zrobi.

    ToMasz