  • 1. Data: 2012-11-22 19:48:51
    Temat: Szukam aplikacji, Android lub iOS...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ...która wcześniej ustawiona/skonfigurowana wykryje brak ruchu
    użytkownika z telefonem wyposażonym w GPS i wygeneruje
    w takiej sytuacji SMSa, email czy cokolwiek w tym guście...

    Zamiast GPSa można byłoby też ostatecznie ustawić jakiś czas
    po którym trzeba wyzerować stoper a jak użytkownik tego nie
    zrobi to znowu generujemy zdarzenie alarmowe SMSa, email itp.

    Chodzi mi o implementację koncepcji "dead man's switch"
    znanej w kolejnictwie, gdzie koleś kierujący pociągiem musi
    trzymać nogę na pedale i jak zasłabnie, dostanie zawału itp to
    pociąg sam się zatrzymuje nie wjeżdzając na zamknięty semafor.

    Zna ktoś aplikację na Androida czy iOS która robiłaby to co opisałem?

  • 2. Data: 2012-11-22 20:12:32
    Temat: Re: Szukam aplikacji, Android lub iOS...
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-22 19:48, Pszemol pisze:
    > dead man's switch

    http://www.appszoom.com/android_applications/communi
    cation/dead-man-switch_fvto.html

    Coś takiego ??

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 3. Data: 2012-11-22 21:49:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...de> wrote in message

    > http://www.appszoom.com/android_applications/communi
    cation/dead-man-switch_fvto.html

    > Coś takiego ??

    Dokładnie o to chodziło, dzięki. Choć ta akurat implementacja
    nie spełnia pewnych oczekiwanych przeze mnie funkcji...
    No cóż, jak nie znajdę innej to trzeba będzie coś samemu wystrugać.