  • 1. Data: 2011-09-11 08:37:44
    Temat: Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni - nootebook.
    Od: " Jakub" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni.

    Muszę kupić nowy komputer - nootebook

  • 2. Data: 2011-09-11 09:47:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    " Jakub" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:j4hs0o$nkl$1@inews.gazeta.pl...
    > Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni.

    hurtuwnie ;) komputerowe sprzedaja raczej wieksze ilosci i to
    firmom a nie konsumentom, jak "wejdziesz z ulicy" to nierzadko
    zaplacisz wiecej niz w pierwszym sklepie z brzegu

    > Muszę kupić nowy komputer - nootebook

    nieglupio byloby tez podac co masz zamiar kupic, w kategorii laptopow
    (jezeli chodzi ci o notebooka w klasycznym tego slowa znaczeniu
    to musialbys nieco doprecyzowac) masz do wyboru kilkanascie firm
    i w sumie jakies kilka tysiecy modeli

  • 3. Data: 2011-09-11 09:54:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jakub napisa?(a):

    > Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni.

    > Muszę kupić nowy komputer - nootebook

    Jeszcze taniej niż w hurtownii kupisz u producenta w Chinach ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 4. Data: 2011-09-11 10:00:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    .com...
    > Jeszcze taniej niż w hurtownii kupisz u producenta w Chinach ;P

    Mogą mu przywalić cło. Lepiej kupić sprzęt na firmę.

  • 5. Data: 2011-09-11 10:07:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisa?(a):

    > Mogą mu przywalić cło. Lepiej kupić sprzęt na firmę.

    Producent mu chętnie kontener przewiąże wstążeczką i wyśle jako gift ;)
    Jeśli jeszcze Animka pomoże mu poprawnie wypełnić SAD to będzie gicio
    i midzio za 1/3 ceny sklepowej w PL... ;P

    j.

  • 6. Data: 2011-09-11 10:37:43
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sep 11, 9:37 am, " Jakub" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni.
    >
    > Muszę kupić nowy komputer - nootebook

    To jeszcze nic. Ja szukam teleskopu od zegarka. Spadł gdzieś na dywan
    i nie mogę znaleźć.
    Konrad

  • 7. Data: 2011-09-11 10:44:49
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 11-09-2011 o 10:37:44 Jakub <j...@w...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni.
    >
    > Muszę kupić nowy komputer - nootebook

    Jeden? to w sklepie się kupuje.

    W sieci znajdziesz sporo tego, pewnie taniej niż w "hurtowni", która na
    pewno będzie szczęśliwa jak przyjdzie maruda - oglądacz na zakup jednego
    laptopa.

    W googlach nie znalazłeś hurtowni? to pewnie jej nie ma.

  • 8. Data: 2011-09-11 10:56:23
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com>

    "Konrad Anikiel" <a...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...
    On Sep 11, 9:37 am, " Jakub" <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    >To jeszcze nic. Ja szukam teleskopu od zegarka. Spadł gdzieś na dywan
    >i nie mogę znaleźć.

    Gorzej by było, gdybyś zgubił kamień nakrywkowy lub sprężynkę od Incabloca:

    http://www.timezone.com/img/articles/archives6317032
    44951104208/incabloc.pict.jpeg

  • 9. Data: 2011-09-11 19:18:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-11 12:56, d530 / N610c pisze:

> [...]
    j.googlegroups.com...

    > Gorzej by było, gdybyś zgubił kamień nakrywkowy lub sprężynkę od Incabloca:

    Jak mojemu ojcu upadła jakaś maleńka cześć od zegarka (jak reperował) to
    szukał po podłodze jakimś magnesem na sznurku :-)

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 10. Data: 2011-09-12 08:14:08
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik " Jakub" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni.
    >
    > Muszę kupić nowy komputer - nootebook

    Takich hurtowni tam nie ma. Lepiej poszukaj w sklepach (nie) dla idiotów np.
    Media Markt albo Media Expert ewentualnie Euro RTV-AGD. O dziwo sprawdzałem
    to niekiedy mają ceny dużo niższe w detalu jak oferuje np. Action, AB oraz
    NTT dla swoich resselerów które są niby największymi hurtowniami tego typu
    sprzętu w kraju. Co ciekawe czasami podobny sprzęt można dostać w Aldim u
    Niemców 10%-20% taniej jak w hurcie w Polsce.