  • Data: 2011-09-12 08:14:08
    Temat: Re: Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni - nootebook.
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Jakub" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j4hs0o$nkl$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Szukam Hurtuwni komputerowych w Gdyni.
    >
    > Muszę kupić nowy komputer - nootebook

    Takich hurtowni tam nie ma. Lepiej poszukaj w sklepach (nie) dla idiotów np.
    Media Markt albo Media Expert ewentualnie Euro RTV-AGD. O dziwo sprawdzałem
    to niekiedy mają ceny dużo niższe w detalu jak oferuje np. Action, AB oraz
    NTT dla swoich resselerów które są niby największymi hurtowniami tego typu
    sprzętu w kraju. Co ciekawe czasami podobny sprzęt można dostać w Aldim u
    Niemców 10%-20% taniej jak w hurcie w Polsce.