  • 1. Data: 2009-04-27 09:17:25
    Temat: Szuba turystyczna do beemki f650 - gdzie kupić?
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Witam,
    Ktokolwiek wie gdzie można zanabyć szybkę turystyczną do BMW F650 w
    naszym kraju, będę wdzięczny za wiadomości, najlepiej jak by to można
    było zrobić przez internet bo mieszkam na strasznym zadupiu.
    Najbardziej pasowała by mi szybka PUIG którą gdzieś widziałam na
    ebaju, niestety na polskiej strona puig.pl dowiedziałem się: cytat
    "Neistety to produkt na specjalne zamówienie, stąd nie mamy zdjęc",
    więc można zamówić ale nie wiedząc co się zamawia.

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2009-04-27 19:07:30
    Temat: Re: Szuba turystyczna do beemki f650 - gdzie kupić?
    Od: gomaninja <t...@i...pl>

    On 27 Kwi, 11:17, Maciek <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > "Neistety to produkt na specjalne zamówienie, stąd nie mamy zdjęc",
    > więc można zamówić ale nie wiedząc co się zamawia.

    a może tutaj?
    www.mra.de

  • 3. Data: 2009-04-27 20:07:04
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >Witam,
    >Ktokolwiek wie gdzie można zanabyć szybkę turystyczną do BMW F650 w
    >naszym kraju, będę wdzięczny za wiadomości,

    tu zapytaj:
    http://www.mgg.com.pl/

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 4. Data: 2009-04-27 22:11:20
    Od: WS <w...@s...com.pl>

> [...]
    > ebaju, niestety na polskiej strona puig.pl dowiedziałem się: cytat
    > "Neistety to produkt na specjalne zamówienie, stąd nie mamy zdjęc.............

    Poszukaj tu: http://www.boxer-parts.eu/szyba_f650-800gs_twin_prze
    zroczysta,62,2251.html
    Pozdrawiam.
    Waldek
    BMW F650ST

  • 5. Data: 2009-04-28 05:55:07
    Od: "Grzegorz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    amoto.pl ?

  • 6. Data: 2009-04-28 08:44:24
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 28 Kwi, 07:55, "Grzegorz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > amoto.pl ?

    Witam,
    Dziękuje za namiary, przejrzałem ale niestety nigdzie (poza BOXER -
    tam mają GIVI) nie znalazłem takiej szybki, do modelu po 97 roku są, a
    do wcześniejszych ni ma. Szukamy dalej...

    pozdrawiam
    Maciek

  • 7. Data: 2009-04-28 11:52:47
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości

    >Witam,
    >Dziękuje za namiary, przejrzałem ale niestety nigdzie (poza BOXER -
    >tam mają GIVI) nie znalazłem takiej szybki, do modelu po 97 roku są, a
    >do wcześniejszych ni ma. Szukamy dalej...

    więc chyba zostaje ebay.de

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 8. Data: 2009-04-28 21:02:05
    Od: WS <w...@s...com.pl>

    On 28 Kwi, 10:44, Maciek <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > tam mają GIVI) nie znalazłem takiej szybki, do modelu po 97 roku są, a
    > do wcześniejszych ni ma. Szukamy dalej...

    zukana+fraza&szukaj=+&idz=
    Napisane że do modeli 93-97 sam taką u nich kupiłem tylko ciemną.

    Pozdrawiam.
    Waldek
    BMW F650ST

  • 9. Data: 2009-06-18 22:09:35
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Witam ponownie,
    No i zanabyłem niestety szybkę turystyczną Givi, muszę stwierdzić że
    są to wyrzucone pieniądze, szyba kieruje strumień powietrza prosto w
    twarz, w przeciwieństwie do krótszej oryginalnej nie da się w niej
    jeździć z otwartą szybką kasku. Poza tym przy prędkości ok 100km/h
    strumień powietrza rzuca kaskiem na wszystkie strony. Koszmar...
    zdecydowanie odradzam kupowanie tego śmiecia...

    pozdrawiam
    Maciek

  • 10. Data: 2009-06-19 11:12:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Maciek pisze:

    > zdecydowanie odradzam kupowanie tego śmiecia...

    To nie smiec tylko nieprzystosowana jest do Twojego wzrostu. Skoro jest
    dobrze wykonana, pasuje idealnie na mocowania to nie jest smieciem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition