  • 1. Data: 2009-04-27 11:02:10
    Temat: Wygodne siedzenie do Sportstera
    Od: Voitus <w...@g...com>

    Witam,

    Czy nie orientujecie się gdzie w Warszawie można znaleźć sklep/
    warsztat, w którym można dokupić wygodne siedzisko do Sportstera? To
    zwykłe tak mi już dokuczyło, że aż strach, mogę przejechać 100 km a
    potem to już męczarnia. Znalazłem w USA siedziska Mustang, ale
    wolałbym zobaczyć i pogadać z kimś kto się na tym zna.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich motocyklistów

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-04-27 13:29:07
    Temat: Re: Wygodne siedzenie do Sportstera
    Od: SI <e...@p...onet.pl>

    Voitus pisze:

    > potem to już męczarnia. Znalazłem w USA siedziska Mustang, ale
    > wolałbym zobaczyć i pogadać z kimś kto się na tym zna.

    Ponoć bardzo dobre siedzenia - kolega ma w VTXie i jest bardzo
    zadowolony. Dość popularna firma.

    SI

  • 3. Data: 2009-04-28 07:22:16
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Ponoć bardzo dobre siedzenia - kolega ma w VTXie i jest bardzo
    > zadowolony. Dość popularna firma.

    Bardzo dobre - to fakt.
    Jesli napiszesz do nich email, to przysla Ci za free katalog - bedziesz mogl
    sobie na spokojnie wybrac to czego potrzebujesz.
    Wysylka przez ocean tez idzie b. sprawnie.

    Z.