  • 1. Data: 2009-04-27 05:24:58
    Temat: honda, De Puniet i playboy
    Od: AlF <s...@g...com>

    Czesc,

    jak wam sie podoba ruch Hondy. W moich oczach przegieli i ciesze sie ze
    jezdze Yamaszka. link mozna znalesc na motogp.com.

    Pozdr, A.

  • 2. Data: 2009-04-27 10:08:11
    Temat: Re: honda, De Puniet i playboy
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "AlF" napisal:

    > jak wam sie podoba ruch Hondy. W moich oczach przegieli i ciesze sie ze
    > jezdze Yamaszka. link mozna znalesc na motogp.com.

    *** Ale, ze niby co? Cycki Ci sie nie podobaja? Czy Randy z gola klata jako
    kroliczek? Dla mnie w temacie ideologicznym taki sponsoring to bomba
    podobnie jak kiedys Vale i Nastro Azzuro (browar), albo Schwanz i Pepsi
    (chociaz wole CocaCole). Zdrowiej reklamowac spoleczenstwu kroliczki niz
    fajki (vide Stoner i Marlboro).
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 3. Data: 2009-04-27 10:11:09
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.04.2009 AlF <s...@g...com> napisał/a:
    > Czesc,
    >
    > jak wam sie podoba ruch Hondy. W moich oczach przegieli i ciesze sie ze
    > jezdze Yamaszka. link mozna znalesc na motogp.com.

    Ale toto?
    <http://resources.motogp.com/files/images/xy/2009/Mo
    toGP/n498103_montaje_1_0.original.jpg>
    no mnie się podoba.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2009-04-27 10:16:29
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    kakmar napisał(a):
    > Ale toto?
    > <http://resources.motogp.com/files/images/xy/2009/Mo
    toGP/n498103_montaje_1_0.original.jpg>

    co to za dziura miedzy jej nogami?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 5. Data: 2009-04-27 10:24:52
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Apr 2009 12:16:29 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >co to za dziura miedzy jej nogami?

    krolicza norka.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-04-27 10:27:05
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    toGP/n498103_montaje_1_0.original.jpg>

    > co to za dziura miedzy jej nogami?

    Kobiety tak czasami mają :)

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2009-04-27 10:27:51
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

    > co to za dziura miedzy jej nogami?

    jak w motocyklu,prześwit

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 8. Data: 2009-04-27 10:59:56
    Od: mlek <r...@o...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:
    toGP/n498103_montaje_1_0.original.jpg>

    > co to za dziura miedzy jej nogami?

    to nie jest ta wlasciwa

  • 9. Data: 2009-04-28 03:13:05
    Od: AlF <s...@g...com>

    Jarecki [KenLee] wrote:

> [...]
    > podobnie jak kiedys Vale i Nastro Azzuro (browar), albo Schwanz i Pepsi
    > (chociaz wole CocaCole). Zdrowiej reklamowac spoleczenstwu kroliczki niz

    nie pasuje mi polaczenie. jabys pil wymieszane delikatne wino z mocnym
    piwem.

  • 10. Data: 2009-04-28 03:17:48
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:
    toGP/n498103_montaje_1_0.original.jpg>

    > co to za dziura miedzy jej nogami?

    i jak sie pieknie komponuje z podstaka pod tylne kolo - gdzie ty sie
    patrzysz :-)

    moze to kwestia smaku, ale dziewczyna by seksowniej wygldala w skorze
    skrojonej na kobieca sylwete i delikanymy naszywkami. a de Puniet ma
    wyraz twarzy speszonego chlopaka na przemian z znudzonego gnojka.

    To tak, by ponarzekac.