  • 21. Data: 2016-02-04 12:59:21
    Temat: Re: Sztuka Elektroniki - trzecie wydanie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Feb 2016 01:15:41 +0000, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Przestawiłem DNS na guglowy 8.8.8.8 i było to samo więc
    przechwytują
    > wywołanie po nagłówku HTTP,

    To oznacza, że patrzą w transfer, bo chyba nie używasz ich proxy.

    gdyby mieli aktywne https na serwerze
    > docelowym to ISP mógłby mnie cmoknąć a tak dupa blada. Tor się nie
    > nadaje, tragiczne transfery, i o ile się nie mylę to nieonionowe
    domeny
    > omijają tor'a całkowicie.

    Tego nie załapałem, przecież są exit nody.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2016-02-04 15:11:02
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 10:27, Piotr Wyderski pisze:

    > Zależy w jakiej dziedzinie. Gwarantowana odsiadka
    > za odmowę podania hasła do danych ichniej Milicji
    > zdecydowanie nie jest normalna.

    A można zapomnieć hasła?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2016-02-04 15:14:04
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 00:46, AlexY pisze:

    > Co miałbym mieć skopane, chyba tylko brytyjskie prawo. ISP blokuje
    > adresy które sąd najwyższy każe blokować i tyle, jakbym miał jakiś
    > działający pewny proxy to bym ominął.

    He he, trzeba próbować gdzieś w krajach, które nie cenzurują internetu.
    Może Rosja albo Chiny?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2016-02-04 15:45:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Mario wrote:

    > A można zapomnieć hasła?

    Oczywiście. Będzie 5 lat, by je sobie bez pośpiechu przypomnieć.

    https://niebezpiecznik.pl/post/nie-podal-hasla-trafi
    l-do-wiezienia/

    Pozdrawiam, Piotr

  • 25. Data: 2016-02-04 15:57:11
    Temat: Re: Sztuka Elektroniki - trzecie wydanie OT
    Od: "michal" <...@b...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > He he, trzeba próbować gdzieś w krajach, które nie cenzurują internetu.
    > Może Rosja albo Chiny?

    Wolne żarty :)
    zarty sie panow trzymają...:)
    Michal

  • 26. Data: 2016-02-04 16:38:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Feb 2016 15:11:02 +0100, Mario <M...@...pl> wrote:
    > A można zapomnieć hasła?

    Oczywiście, kara jest za odnowę podania a nie zapomnuenie.
    Moim zdaniem to jest urban legend, nie mówi się o innych
    okolicznosciach skazania tych ludzi co nie podali haseł.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2016-02-04 18:36:19
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 02:15, AlexY pisze:

> [...]
    > docelowym to ISP mógłby mnie cmoknąć a tak dupa blada. Tor się nie
    > nadaje, tragiczne transfery, i o ile się nie mylę to nieonionowe domeny

    Napisz na priva to ci to wyślę w kawałkach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 28. Data: 2016-02-04 23:42:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    janusz_k pisze:
    [..]
    > Napisz na priva to ci to wyślę w kawałkach.

    Dzięki już nie trzeba, poszatkowany link podany przez vernon'a przeszedł
    i mam zassane, wstępnie z książką się zapoznałem i chyba skuszę się na
    zakup.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 29. Data: 2016-02-05 17:42:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

> [...]
    > omijają tor'a całkowicie.

    Napisz na priva to ci to wyślę w kawałkach.
    ---
    Trochę mi szkoda autora, że nikt mu nie płaci

  • 30. Data: 2016-02-05 17:55:19
    Temat: Re: [OT] Re: Sztuka Elektroniki - trzecie wydanie
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

    [..]

    > A moze oni maja wlasnie NORMALNE prawo?

    Uważasz że cenzura internetu jest normalna? Analiza treści mojej
    (klienta) transmisji (bo niby jak inaczej mają wiedzieć jaką stronę
    wywołuję) jest ok?
    ---
    To poruszyłeś inną kwestię: inwigilację