  • 11. Data: 2011-05-16 17:38:41
    Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-16 10:22, de Fresz pisze:

    > Już ktoś zrobił. Dołożył do tego funkcje zarządzania biblioteką, edycję
    > tagów, moduł eksportu, parę wodotrysków i nazwał to LightRoom ;-)

    A czasem nie odwrotnie? Wyciągnął z szopa prawie wszystko i... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

  • 12. Data: 2011-05-17 10:44:33
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > A czasem nie odwrotnie? Wyciągnął z szopa prawie wszystko i... :)

    Albo z RSP... ;-)

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2011-05-17 11:53:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-16 19:38:41 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > A czasem nie odwrotnie? Wyciągnął z szopa prawie wszystko i... :)

    Jakie "wszystko"? Gdzie warstwy, gdzie zabawa na kanałach, gdzie
    zaawansowane selekcje, gdzie stempelek? Do edycji jest tam dokładnie
    tyle, ile w ACRze, który to z wersji na wersję rozrasta się w
    funkcjonalniści coraz bardziej.

    de Fresz

  • 14. Data: 2011-05-17 12:57:27
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-05-17 13:53, de Fresz pisze:

    > Jakie "wszystko"? Gdzie warstwy, gdzie zabawa na kanałach, gdzie
    > zaawansowane selekcje, gdzie stempelek?
    W Bibble Pro 5.2.2 :)

    JD

  • 15. Data: 2011-05-17 16:54:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Jakie "wszystko"? Gdzie warstwy, gdzie zabawa na kanałach, gdzie
    > zaawansowane selekcje, gdzie stempelek?

    No właśnie, wyciął i nie ma. A właściwie jest, stempelek, gradienty...

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/