eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem › Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 07 Jun 2014 14:14:58 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z
    telemarketerem
    References: <538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f036b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f0b22$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <538f0b22$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <53930234$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-31-174-173-246.play-internet.pl
    X-Trace: 1402143285 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2373 31.174.173.246:1283
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058372
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-04 14:03, ZakonSpirowany pisze:
    > W dniu 04-06-2014 13:30, Trybun pisze:
    >> Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
    >> jak na żyd na pchlim targu.
    >
    > Ja widzę bardziej prawdopodobne możliwości:
    > - gość szybko załapał, że "specjalnej oferty" mi nie wciśnie, a nic
    > poniżej mu się nie opłaca (telemarketer najniższego szczebla z
    > premią/prowizją tylko od gotowych ofert?), więc odpuścił i sekundę
    > później już dzwonił do kolejnej osoby na liście.
    > - gość z łapanki, na kartce nie miał gotowej odpowiedzi na tak
    > postawioną sprawę, więc się rozłączył i odhaczy jako
    > "niezainteresowany" (czy co tam sobie wpisują).
    >
    > Tylko co teraz (tzn. pod koniec miesiąca, by w razie czego dotrzymać
    > miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy)?
    > Udać się z wypowiedzeniem do salonu, postawić sprawę jasno, że jak mi
    > nie zaproponują czegoś naprawdę sensownego, to wypowiedzenie podpisuję
    > i im wręczam? Gdyby do tego doszło, to przy założeniu, że chcę nowy
    > (większy, 4G) - udać się np. do T-Mobile? W Play już miałem i
    > powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.
    >
    >

    Pewnie tak, tylko niekompetencja konsultanta sprawiła że tak łatwo Ci
    odpuścił. A że rozmowy sa nagrywane to od szefostwa dostanie naganę.

    W salonie zawsze maja trochę gorsze warunki do zaoferowania, niż w
    ofercie "na telefon" bądź na stronie www operatora. I to właśnie polecam
    - zajrzeć na stronkę www, przejrzeć oferty i dopiero po tym podjąć
    decyzję - przedłużenie, albo wypowiedzenie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: