    From: marider <marider@CUT_go2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Szlifowanie tarcz
    Date: Fri, 23 Apr 2010 01:06:24 +0200

    maciek pisze:
    > NO ja bym z checia wymienil ale wkurwia mnie ze musze placic za nowy
    > komplet podczas kiedy moje maja przejechane 10kkm czyli nic!
    > Z tymi twardymi klockami tez myslalem ale wydaje mi sie ze predzej
    > podda sie klocek niz tarcza i w kolocku powstana bruzdy i tak bedzie
    > sie nadal wszystko zlobilo.
    > Jak sie nie da to kupie nowe ale wole uniknac jezeli to mozliwe.
    > Tak jak mowilem, wiem prawie na pewno ze na tokarce nikt mi tego nie
    > zrobi bo to plywajace, dlatego pytam czy sa jakies techniki
    > precyzyjnego szlifowania czy cus w ten desen
    > pozdr
> [...]

    Widzisz, moze trzeba bylo wsadzic lepsze klocki a nie jakies tanie
    badziewie. Ja sie nie znam spacjalnie na tym i dlatego widze 2 wyjscia -
    zmiana klockow na super twarde i liczyc na to ze tarcze zeszlifuja o ile
    te sa proste albo wymiana tarcz na nowe wave'y badz uzywane oryginalne.
    Tylko trzeba trafic na takie w dobrym stanie proste a nie jakies
    wyklepane krzywulce ktorych pelno sprzedaja w Pl.

    Co prawda kiedys w CZcie bebny mi toczyli zeby wyrownac powierzchnie "za
    flaszkie" ale to bylo wieki temu i nie mialem tarcz w motocyklu a i
    czasy byly zupelnie inne :)

    Ale co czlowiek, to opinia.

    Pzdr
    --