    From: maciek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Szlifowanie tarcz
    Date: Thu, 22 Apr 2010 11:27:21 -0700 (PDT)

    On Apr 22, 4:45 pm, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    > A po co rzezbic w gownie? Nie mozesz kupic jakichs uzywanych tarcz w
    > dobrym stanie z 2giej reki? Albo szarpnac sie na tuningowe "wave" np?
    >
    > Hmm, jedyne co mi przychodzi na mysl to kupic twarde klocuchy jakies
    > sinterowe i czekac az zezra tarcze na rowno, o ile to mozlwie :) Tak se
    > gdybam a i tak mysle ze najprosciej jest wymienic tarcze. Po prostu.

    NO ja bym z checia wymienil ale wkurwia mnie ze musze placic za nowy
    komplet podczas kiedy moje maja przejechane 10kkm czyli nic!
    Z tymi twardymi klockami tez myslalem ale wydaje mi sie ze predzej
    podda sie klocek niz tarcza i w kolocku powstana bruzdy i tak bedzie
    sie nadal wszystko zlobilo.
    Jak sie nie da to kupie nowe ale wole uniknac jezeli to mozliwe.
    Tak jak mowilem, wiem prawie na pewno ze na tokarce nikt mi tego nie
    zrobi bo to plywajace, dlatego pytam czy sa jakies techniki
    precyzyjnego szlifowania czy cus w ten desen
    pozdr
    ,maciek