    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Szlifowanie tarcz
    Date: Thu, 22 Apr 2010 16:42:16 +0200

    W dniu 2010-04-22 11:45, Ivam pisze:

    > A tak BTW chcialbym zobaczyc jak w ogole koles montuje motocyklowa
    > tarcze hamulcowa w uchwyt tokarki.

    Da sie, od wewnatrz, szczekami lub na kly. Tyle ze ja nie widze sposobu
    przetoczenia tarczy plywalacej ktora zawsze minimalnie plywa na nitach.
    Pod naciskiem noza bedzie sie minimalnie odksztalcac co stawia ala
    operacje pod wielkim znakiem zapytania. Mozna ja roznitowac i chwycic od
    zewnatrz, wtedy bedzie stabilna. Tyle ze wowczas nie da sie jej
    przetoczyc z jednego zamocowania. Mozna ewentualnie dorobic przyrzad do
    mocowania tarczy tyle ze tu pojawia sie problem kosztow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition