-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szkrzynia "klowa"
Date: Mon, 13 Jun 2011 07:27:30 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <it474k$r38$1@news.onet.pl>
References: <isbb7f$q52$1@news.onet.pl> <it2ppf$chi$1@news.onet.pl>
<4df535ba$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: acyc119.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1307942868 27752 83.11.186.119 (13 Jun 2011 05:27:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 05:27:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <4df535ba$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375128
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-12 23:55, Tomasz Pyra pisze:
> No bardzo jestem ciekawy jak to się sprawdzi.
Zasiegnalem opini p. Darka Grzybowskiego, oto co on sadzi, w zasadzie
potwierdza moje watpliwosci:
"Witam,
powiem szczerze że ktoś miał pomysł :) obawiam się jednak że to nie
wytrzyma. Teoretycznie system zapinania biegów, jest jak najbardziej
prawidłowy i podobny do skrzyni kłowej. Niestety materiał, wielkość oraz
ilość tych "kłów" w/g mnie, nie daje szans temu rozwiązaniu na
przetrwanie. Może kilka razy uda się wrzucić bieg bez sprzęgła, ale
wystarczy jedno nie precyzyjne wsadzenie biegu i "kły" zostaną ogolone.
Poza tym, przewiduję w związku z ilością tych "kłów", problemy w
wsadzaniem biegów. W WRC nr 103 (lub na mojej stronie w MEDIA) jest mój
artykuł o skrzyni kłowej, możesz zobaczyć jak wyglądają prawdziwe kły.
Oczywiście w SC są inne moce i momenty ale i tak to chyba nie wytrzyma.
Czy ktoś już próbował używać takiego rozwiązania ? "
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=