    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Szkodliwość świetlówek energooszczędnych
    Date: Sun, 27 Nov 2011 17:38:07 +0100

    W dniu 26.11.2011 16:32, news pisze:

    > taaa, świetlówki za niecałą stuwę,
    parse error ^
    > chyba jedna?
    Twoja matematyka jest różna od mojej. Moja jest w porządku, z czego
    wniosek, że Twoja matmatyka jest do niczego.

    Nazwa ŻARÓWKA ENERGOOSZCZĘDNA PHILIPS GENIE E14 11W
    Cena Kup Teraz 8,99 zł za sztukę
    Liczba kupionych sztuk 10
    Kwota za kupione przedmioty 89,90 zł

    > a teraz policz sobie ile prądu kupisz za tą stuwę,
    parse error ^
    ale zakładając, że masz na myśli "stówę" to 190kWh
    > mam nadzieję że nie
    > jesteś studentem polonistyki
    Mam nadzieję, że nie jesteś studentem, bo jak przyjmują takich co ani
    nie potrafią pisać, ani liczyć, ani myśleć to jest już naprawdę źle.

    i sobioe poradzisz?
    ^ parse error

    > więc skoro są toksyczniejsze substancję to naczy że rtęć jest nieszkodliwa?
    Ciekawa teza.

    > logika godna studenta filozofii,
    Ja tu widzę kompletny brak logiki za to pokazowego chochoła. Na
    filozofii Cię tego nauczyli?

    > a ja czytałem że podobno mamy globalne ocieplenie,
    Mamy, i co z tego?

    > nie we wszystkie
    > bajki musisz wierzyć, wystarczy ta o mikołaju/
    Co masz do Mikołaja? Miły gościu.

    Michoo