  • Data: 2014-01-16 20:13:36
    Temat: Re: Szkodliwość promieniowania inteligentnych liczników?
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-16 07:07, Atlantis pisze:

    > Twierdzić to sobie może. Papier ponoć wszystko przyjmie, Internet
    > jeszcze więcej. ;)

    A ja myślałem, że ma jakieś podstawy, przynajmniej do tej aktywności co
    8 sekund. Tylko nie bardzo mi pasowało skąd taki licznik miałby tyle
    energii, aby co kilka sekund coś wysyłać - przez lata, na małej bateryjce.

    > Przede wszystkim należałoby zapytać kim jest pan
    > Dionizy Pietroń? Fizykiem? Biologiem? prowadził jakieś własne badania w
    [...]
    > Najsmutniejsze jest to, że ludzie kupują te brednie. Kupują w sensie
    [...]
    > Tym ludziom jednak tego nie wytłumaczysz. Po pierwsze na przeszkodzie
    > stoją POTĘŻNE braki w edukacji.
    Ależ wystarczy się powołać na badania, o których odbiorca nie słyszał.
    Jeszcze jak to będą wyniki zagranicznych "ośrodków badawczych" to już
    wystarczy, aby większość ludzi nie znających tematu przekonać do
    uwierzenia w teorię, albo przynajmniej zacząć powątpiewać we własne
    przekonania.
    Smutny przykład mamy z 10 kwietnia. Był wybuch? Co ścięło brzozę?
    Naukowcy i "naukowcy" mają swoje, sprzeczne teorie. Dowiesz się
    człowieku tyle, co napiszą, powiedzą czy pokażą w TV. Osoba, która nie
    ma pojęcia o budowie skrzydła samolotu może co najwyżej uwierzyć jednej
    ze stron, tej której kibicuje albo wydaje się bardziej prawdopodobna.
    A ocieplenie klimatu?
    Nie zwalaj winy na braki w edukacji. Chyba, że Twoim zdaniem szkoła
    powinna wypuszczać tylko omnibusów, a resztę eliminować?

    --
    Michał