  • Data: 2014-01-16 13:40:54
    Temat: Re: Szkodliwość promieniowania inteligentnych liczników?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Jan 2014 10:41:02 +0100, Michał Lankosz<m...@t...pl>
    wrote:
    > I ta bateria nie jest w żaden sposób doładowywana np przepływem
    wody? Z
    > tego by wynikało, że częstość wysyłania i moc muszą być bardzo
    ograniczone.

    A czy na pewno wodomierz cały czas wysyła a nie jedynie odpowiada na
    żądanie odczytu? To by było trochę dziwne żeby tak bez sensu
    rozgłaszać. Czy ktoś zna więcej szczegółów tej transmisji oprócz
    częstotliwości? Jaka modulacja? Czy dane są chronione?
    U mnie też mam już wodomierz z zdalnym odczytem, mam też aktywny cały
    czas odbiornik na 868 z fsk, ale od czasu założenia tych wodomierzy
    nie zauważyłem zmożonej aktywności w odbiorze różnych transmisji na
    868 w fsk.

    --
    Marek