  • Data: 2014-02-24 14:02:07
    Temat: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" lefdtd$pu$...@n...news.atman.pl
    > Nie chcę. Szukam czegoś takiego:
    > http://overmania.pl/pl/p/Tablet-Mapa-OVERMAX-SOLUTIO
    N-10-II-3G-GPS-4-x
    > -1%2C5GHZ/353
    > i chcę dowiedzieć się czegoś na temat Overmaxów.

    Ja po tym co kupiłem dziecku to się zraziłem do tej firmy,m zwykła tandetna
    chińszczyzna bez wsparcia ALE może inne modele są OK. Cały czas porzechodzą
    mi przez ręce jakieś tablety Manty, Modecoma, Goclevera i patrząc na to to
    nie kupił bym nic z tego a wybrał firmowy sprzęt
    Asus/Samsung/Nexus/Sony/iPad/ zależy do czego i jakie się ma fundusze.
    Obecnie mam Sony Tablet S i jestem zadowolonych choć parę lat już ma a
    ciągle działa dobrze, ekran dobry, nic się wiesza, nawet androida 4.x mam.
    Z wad chińczyków to często problemy ze stabilnością, bardzo kiepskie
    wykonanie gniazd np. m-usb/zasilania wpadają do środka obudowy !! często
    problemy z dzwiękiem (charczenie)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl