  • Data: 2014-02-24 15:37:44
    Temat: Re: Szkoda, że [oferta?] wyprzedana...
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-24 14:02, Chris pisze:

    > Ja po tym co kupiłem dziecku to się zraziłem do tej firmy,m zwykła
    > tandetna chińszczyzna bez wsparcia ALE może inne modele są OK. Cały
    > czas porzechodzą mi przez ręce jakieś tablety Manty, Modecoma,
    > Goclevera i patrząc na to to nie kupił bym nic z tego a wybrał firmowy
    > sprzęt Asus/Samsung/Nexus/Sony/iPad/ zależy do czego i jakie się ma
    > fundusze. Obecnie mam Sony Tablet S i jestem zadowolonych choć parę
    > lat już ma a ciągle działa dobrze, ekran dobry, nic się wiesza, nawet
    > androida 4.x mam.
    > Z wad chińczyków to często problemy ze stabilnością, bardzo kiepskie
> [...]

    Asus!? Laptop, niecały rok a już 4 razy w serwisie, w tym jedna naprawa
    na mój koszt - wymiana klawiatury z której po 3 miesiącach bardzo
    sporadycznego używania zeszły znaki. Serwis uznał że to jest kosmetyka i
    nie podlega wymianie gwarancyjnej. Przyznam że jeszcze nie trafiłem na
    takie badziewie jak ten gniot z Tajwanu.