eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Date: Tue, 16 Jun 2015 19:49:31 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <mlpnji$9mn$1@mx1.internetia.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <X...@1...0.0.1>
    <55749575$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5575e365$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml5snn$e39$1@node2.news.atman.pl>
    <557869f6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    <mlb9i6$vor$1@node1.news.atman.pl> <mlb9n6$vp5$1@node1.news.atman.pl>
    <mlbfev$1jg$1@node2.news.atman.pl> <mlbfkv$1tm$1@node2.news.atman.pl>
    <mlbgnm$7fr$1@node1.news.atman.pl> <mlbguj$395$1@node2.news.atman.pl>
    <mlbhmt$438$1@node2.news.atman.pl> <mlbjf9$5qj$1@node2.news.atman.pl>
    <557d68ed$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <557e7c70$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <557eaee5$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    <mlmv0t$sj6$1@mx1.internetia.pl> <mloj6r$n1e$1@node1.news.atman.pl>
    <mlpkre$k2$1@mx1.internetia.pl> <mlpms8$sok$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1434476978 9943 78.10.177.126 (16 Jun 2015 17:49:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Jun 2015 17:49:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <mlpms8$sok$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564558
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Shrek"

    > Po to żeby można było skutecznie zahamować również. Tarcie dynamiczne
    > poza wyjątkowymi sytuacjami jest większe niż statyczne. Czyli na granicy
    > poślizu, z kręcącymi się kołami zahamujesz skuteczniej niż na
    > zablokowanych kapciach.
    > ---
    > ABS nie działa na granicy poślizgu a jego skuteczność na lodzie jest
    > bardzo niska.

    ABS działa na granicy poślizgu (oczywiście z epsilon po obu jej
    stronach)
    ---
    Czyli nie na granicy a oscylacyjnie

    a słabe hamowanie z ABS na lodzie wynika z ogólnej słabości
    hamowania na lodzie - niezależnie czy będziesz hamował z ABS, bez czy
    otworzysz drzwi i bedziesz hamował butami.
    ---
    Mówiłem, MacGyver, ale zdaje się nie dotarło :-)

    A tak w ogóle myślałem, że na lodzie jeszcze masło jest i to dlatego :-)

    No przecież o to mi właśnie chodziło, że na lodzie nie hamuje i trzeba
    czegoś więcej niż ABS, np wolnego pobocza by zjechać komuś, kto pomylił się.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: