-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
Date: Tue, 16 Jun 2015 19:37:11 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <mlpms8$sok$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<ml19sm$9bl$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<55749575$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5575e365$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<ml5snn$e39$1@node2.news.atman.pl>
<557869f6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<mlb9i6$vor$1@node1.news.atman.pl> <mlb9n6$vp5$1@node1.news.atman.pl>
<mlbfev$1jg$1@node2.news.atman.pl> <mlbfkv$1tm$1@node2.news.atman.pl>
<mlbgnm$7fr$1@node1.news.atman.pl> <mlbguj$395$1@node2.news.atman.pl>
<mlbhmt$438$1@node2.news.atman.pl> <mlbjf9$5qj$1@node2.news.atman.pl>
<557d68ed$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<557e7c70$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<557eaee5$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<mlmv0t$sj6$1@mx1.internetia.pl> <mloj6r$n1e$1@node1.news.atman.pl>
<mlpkre$k2$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1434476232 29460 83.142.198.226 (16 Jun 2015 17:37:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Jun 2015 17:37:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <mlpkre$k2$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564555
[ ukryj nagłówki ]On 2015-06-16 19:02, re wrote:
> Po to żeby można było skutecznie zahamować również. Tarcie dynamiczne
> poza wyjątkowymi sytuacjami jest większe niż statyczne. Czyli na granicy
> poślizu, z kręcącymi się kołami zahamujesz skuteczniej niż na
> zablokowanych kapciach.
> ---
> ABS nie działa na granicy poślizgu a jego skuteczność na lodzie jest
> bardzo niska.
ABS działa na granicy poślizgu (oczywiście z epsilon po obu jej
stronach) a słabe hamowanie z ABS na lodzie wynika z ogólnej słabości
hamowania na lodzie - niezależnie czy będziesz hamował z ABS, bez czy
otworzysz drzwi i bedziesz hamował butami.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.06.15 19:49 re
- 16.06.15 20:04 Shrek
- 16.06.15 20:25 re
- 17.06.15 11:16 Bartek Kacprzak
- 17.06.15 11:21 Bartek Kacprzak
- 17.06.15 11:36 Bartek Kacprzak
- 17.06.15 12:00 Budzik
- 17.06.15 12:00 Budzik
- 17.06.15 12:24 masti
- 17.06.15 14:00 Budzik
- 17.06.15 18:05 RadoslawF
- 17.06.15 18:09 RadoslawF
- 17.06.15 19:00 Budzik
- 17.06.15 19:00 Budzik
- 18.06.15 14:02 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=