    Date: Mon, 08 Jun 2015 14:52:41 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    <ml19sm$9bl$1@dont-email.me> <557432a2$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1cd4$hjo$1@dont-email.me> <55743687$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1d2q$jpn$1@dont-email.me> <55743a07$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml1ebt$o0u$1@dont-email.me> <557444a0$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <55747ef5$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <55756362$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
    <557564af$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml3vis$p3l$1@dont-email.me> <55758520$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <ml41pj$1sh$1@dont-email.me>

    On 2015-06-08 14:28, masti wrote:

    > odpowiesz? czy jednak wrzuciłęś tekst o nożu bez sensu?

    Nie ja wrzucilem kwestii noza, podobnie jak nie ja wrzucilem pociagu,
    przedszkola i cokolwiek innego tutaj wymieniales. Czy naprawde trzeba
    uciekac sie do podawania przykladow mniej i bardziej absurdalnych oraz
    skrajnych (pijani kierowcy, mistrzowie kierownicy, przekraczajacy
    predkosc) zeby uzasadnic potrzebe istnienia drzew przy drodze?

    Popatrz jak ladnie wylapales, ze do noza mozna sie przyczepic bo
    niedoprecyzowalem gwiazdką, ze nie chodzi o plastikowe z "kebaba",
    sztucce i te z zabawkowego. Zatem dla Ciebie jest powyzsza gwiazdka.

    > oni zginęli w wyniku zaistnienia wypadku spowodowanego przez kierowców
    > nie prze drzewa

    Mhm....i drzewa nic nie mialy do tego, ze te osoby sa teraz 2m pod ziemia?

    > PS: jak ci urwie się koło to zakażesz montowania kół w samochodach?

    No widzisz, nastepny absurdalny przyklad, pozostalo jeszcze tego sporo
    łącznie z czarnymi dziurami i kosmitami.
    Idac tym tropem wszystkie srodki bezpieczenstwa biernego sa bzdura?
    Poniewaz "oni zginęli w wyniku zaistnienia wypadku spowodowanego przez
    kierowców" a nie z powodu kierownicy bez poduszki, braku lub
    niesprawnych pasow itd?

    masti, powiem szczerze, ze jestem pod wrazeniem Twojej odpornosci na
    liczby i argumenty, ba - takze dzialania wladz, zeby usunac drzewa ze
    skrajni jezdni. Nawet informacja, ze "przydrożne drzewa mają pod tym
    względem gorsze statystyki niż wszystkie inne elementy infrastruktury
    drogowej razem wzięte" nie sklania Cie do zastanowienia.
    Chyba nie chce mi sie dalej kopac z koniem, bez urazy.