  • 61. Data: 2011-03-08 17:40:43
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:3d2yrmlm8r4o$.1s92diax1x6pr.dlg@40tude.net...

    > Oto Słowo Boże.

    Odpowiedz na pytanie - skąd pewność że sama pękła w nocy
    a nie że użytkownik po prostu zauważył nieco później pęknięcie?

  • 62. Data: 2011-03-08 17:42:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > załóżmy, że parę miesięcy, to jest powiedzmy 6.
    > Przy cenie Samsunga wynoszącej $85, iPhone musiałby być
    > nieporysowany po 5,87 x 6 = 2.96 czyli praktycznie po 3 latach.
    > Zakładając, że w pierwszym dniu sprzedaży spałeś w śpiworze pod Apple
    > Store, wróć niuniek za 2 lata z wąsem i dopiero wtedy wypowiadaj się o
    > Samsungu.

    ???? Niuniek - to ty wyciągasz wnioski o tym że iPhone się
    "łatwo rysuje" na podstawie jednego obrazka w sieci, którego
    pochodzenia ani autentyczności wcale nie jesteś pewny.

  • 63. Data: 2011-03-08 17:43:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wniosek z tego, że świat nie używa go normalnie :)

    Jaki znowu świat? Mamy jeden obrazek w sieci. To jest Twój świat?

    > Jednego, powiadasz? A widziałeś więcej niż jeden?

    > To się nazywa zaklinanie świata :) Cóż, wiara czyni cuda.

    Nie, to wy wyciągacie nieuzasadnione niczym wnioski.

  • 64. Data: 2011-03-08 17:50:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:40:43 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Odpowiedz na pytanie - skąd pewność że sama pękła w nocy
    > a nie że użytkownik po prostu zauważył nieco później pęknięcie?

    Właśnie, skąd wiadomo, że nocą nie wpadło komando ninja-apple-hejterów z
    piętnastokilowymi młotami i telefon po heroicznej trzy godzinnej walce nie
    musiał w końcu ulec? Przecież mogło tak być!!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 65. Data: 2011-03-08 17:50:35
    Od: "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>

    W dniu 11-03-08 18:29, Waldek Godel pisze:

    > przecież to plotka...

    No właśnie, zasłyszałeś gdzieś to 10 minut i powtarzasz ;-)

    A Skype działa. W tle. Odbiera wiadomości z chata, odbiera telefony voip
    - robi to co skype powinien robić. Dłużej niż 10 minut. Nie używając
    żadnych uberfeatures pochodzących z tajnej umowy, tylko standardowego
    API. Wcześniej o tym pisałem w tym wątku.

    Zdaje się że domyślam się, skąd się wzięła legenda 10 minut: jedną z
    dopuszczalnych możliwości pracy w backgroundzie aplikacji jest
    dokończenie operacji; aplikacja ma na to 5 minut. Wcześniej o tym
    pisałem w tym wątku.

    Ale to jest tylko jedna z możliwości pracy w backgroundzie. W większości
    możliwych zastosowań to wystarcza. Uprzedzając pytanie, nie wszystko da
    się zrobić, np. nie ma możliwości odpalić w tle programu dokonującego
    cały czas obliczeń typu seti@home :) Nie da się też zrobić żadnego
    deamona, klienta torrenta itd - takie rzeczy nie będą pracować w
    backgroundzie.

    Mam nadzieję że ostatecznie to wyjaśniłem :)

    --
    Grych

  • 66. Data: 2011-03-08 17:56:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek "Grych" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl> wrote in message
    > Mam nadzieję że ostatecznie to wyjaśniłem :)

    Fanatykowi niewiele da się wyjaśnić, bo nie przyjmuje
    do wiadomości niczego pozytywnego o iPhone którego
    fanatycznie nienawidzi.

  • 67. Data: 2011-03-08 17:57:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:42:12 -0600, Pszemol napisał(a):

    > ???? Niuniek - to ty wyciągasz wnioski o tym że iPhone się
    > "łatwo rysuje" na podstawie jednego obrazka w sieci, którego
    > pochodzenia ani autentyczności wcale nie jesteś pewny.

    A ziemia jest płaska!!!
    Przecież nie będziemy wyciągać wniosków na podstawie jednego obrazka
    którego autentyczności wcale nie jesteśmy pewni!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 68. Data: 2011-03-08 17:58:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Właśnie, skąd wiadomo, że nocą nie wpadło komando ninja-apple-hejterów z
    > piętnastokilowymi młotami i telefon po heroicznej trzy godzinnej walce nie
    > musiał w końcu ulec? Przecież mogło tak być!!!!!

    Owszem, mogło - a mogło też być tak, że użytkownik stłukł szybkę
    wieczorem bo się przewrócił wracając do domu na bani, ciemno było
    i nie zauważył, położył się do łóżka - rano wytrzeźwiał i znalazł pęknięcie.
    Jako że ludzie mają tendencję do obwiniania wszystkich dookoła zamiast
    siebie, to zwalił winę na samorództwo pęknięć w iPhonie... :-)

  • 69. Data: 2011-03-08 17:59:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:39:01 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Telefon NIE CZEKA na nic, można W TRAKCIE AKTYWNEJ ROZMOWY
    > przełączyć telefon na dowolną aplikację i mówiąc do osoby po drugiej
    > stronie sprawdzać e-mail, oglądać Safari czy używać chaty na Skypie.

    No tak, zdolność czytania ze zrozumieniem sobie już wyjaśniliśmy...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 70. Data: 2011-03-08 18:13:58
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:39:51 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nic się nie miotam - nigdzie w tej "dokumentacji" nie ma napisane
    > że to są widełki do używania a nie przechowywania telefonu.

    Wiara ponoć góry przenosi.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."