  • 151. Data: 2011-03-10 19:50:48
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-03-07 19:07, TGor wrote:
    > Jak wiemy Japkowe telefony "wcale się nie rysują z tyłu a z przodu tym
    > bardziej". Dlatego na pewno, aby dać się choć trochę dogonić konkurencji
    > Apple wraca do starego, nudengo aluminium:
    >
    > http://fkn.pl/quq

    Oby Stefanowi nie wpadla w lapki ksiazka jego imiennika, Zeromskiego bo
    wyrzuci aluminium i samo szklo pozostanie ;]

  • 152. Data: 2011-03-10 19:58:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 20:50:48 +0100, atm napisał(a):

    > Oby Stefanowi nie wpadla w lapki ksiazka jego imiennika, Zeromskiego bo
    > wyrzuci aluminium i samo szklo pozostanie ;]

    Rzecz tylko pozornie nie związana z tematem:
    http://www.ohgizmo.com/2011/03/10/airspresso-bike-pu
    mp-powered-coffee-maker-for-bikers-who-prefer-espres
    so-over-gatorade/
    ale zawiera genalne i jakże pasujące do stiwa zdanie:
    "is made from durable sounding "anodised aerospace aluminum, engineering
    plastic and brass" because you can't charge $180 when you just refer to it
    as metal and plastic."
    Śliczne, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 153. Data: 2011-03-10 20:11:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > plastic and brass" because you can't charge $180 when you just refer to it

    Masz obsesję.

  • 154. Data: 2011-03-10 22:05:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 13:18:14 -0600, Pszemol wrote:

    >Co jest przykre, bo środkowy przycisk był tam od samego początku,
    >a co najmniej od Windows 3.11 które miałem obcykane aż do samego
    >dołu WINAPI co do poszczególnych komunikatów WM_LMOUSEDOWN itp.

    IMO nie byl - MS chyba nigdy nie robil myszy z 3 klawiszami.
    Ale konkurencje tolerowal, driver obslugiwal inne myszy i nawet mozna
    bylo kliknac trzecim klawiszem bez narazania systemu :-)

    >Dodatkowe drivery myszek z 5-10 guzikami, czy zintegrowane do
    >pakietu MS Windows XP czy nie nie pracują wyłącznie w interfejsem
    >myszki lecz posługują się dodatkowo interfejsem klawiatury lub
    >potrafią wykryć funkcje systemowe tak jak "back page" w domyślnej
    >przeglądarce lub wywołać funkcję systemową "uruchom domyślny
    >program pocztowy". Ale to jest bardzo daleko od natywnego drivera
    >myszki w MS Windows, zrozumie to jednak tylko programista...

    A w sumie to nawet nie wiem - to jest sprawa drivera czy aktualnej
    aplikacji ?

    J.

  • 155. Data: 2011-03-10 22:31:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    G Nowak wrote:

    > A i zawsze cyrkluja prawym profilem w ich kierunku LOL

    no panie to elementarne.

  • 156. Data: 2011-03-10 23:17:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > IMO nie byl - MS chyba nigdy nie robil myszy z 3 klawiszami.
    > Ale konkurencje tolerowal, driver obslugiwal inne myszy i nawet mozna
    > bylo kliknac trzecim klawiszem bez narazania systemu :-)

    Komunikat był w sterowniku, był left, right and middle button.

    > A w sumie to nawet nie wiem - to jest sprawa drivera czy aktualnej
    > aplikacji ?

    Trzeba byłoby uruchomić debuggera windows i zobaczyć
    jakie komunikaty przychodzą w kolejki przy naciskaniu tych
    guzików. Obstawiałbym że te specjalne guziki podstawiają
    się pod jakieś klawisze kontrolne... udając rozszerzenie klawiatury.
    Zauważ, że w Windows mozesz mieć kilka myszek i klawiatur
    na raz wpiętych i współpracujących ze sobą bez błędnie.

  • 157. Data: 2011-03-11 08:07:24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Oj pekaja panie, pekaja - w pewnym sensie. Jakis czas temu mialem
    > hartowany kubek chyba 0,7l. W ciagu dnia spadl mi ze zmywarki na kubek w
    > zlewie noz.
    > Kubek wyszedl z tego bez uszczerbku, zadnych oznak uszkodzenia.
    > Jednak poznym wieczorem tak walnal, ze musialem resztki zbierac
    > po calej kuchni. Byc moze podobnie bylo z tym Iphonem.

    Wytłumacz to temu 'nad Toba'

  • 158. Data: 2011-03-11 08:09:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > No puknij się w głowę... Ty nie żartujesz? Poważnie twierdzisz
    > że Twój iPhon sie stłukł od samego leżenia na biurku w firmie?

    No jeżeli nie zrobiły tego an-DROIDY to najwyraźniej tak właśnie było. Skoro
    to jak twierdzisz szkło hartowane to ma prawo pęknąć ot tak sobie, dokładnie
    jak te szklanki z arcoroca. Takie to trudne do przełknięcia?

  • 159. Data: 2011-03-11 08:14:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale nie takie rysy powstawałyby na szkle od ramki...
    > Poza tym mamy tu na grupie przypadek gostka co to twierdzi, że
    > iPhone mu sam wziął i pękł leżąc na biurku w biurze :-))) Paranoja panie!

    Znaczy się, że rozbiłem go i sobie wmówiłem, że pękł sam? Tak to tylko sekta
    owocowa potrafi, ja niestety nie potrafie.

  • 160. Data: 2011-03-11 13:22:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Znaczy się, że rozbiłem go i sobie wmówiłem, że pękł sam?
    > Tak to tylko sekta owocowa potrafi, ja niestety nie potrafie.

    Co miałeś w szkole z fizyki?
    Słyszałeś takie prawo: "Jeżeli na ciało nie działa żadna siła, to...." ?