  • Data: 2011-03-12 12:23:42
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    news:ilfej5$6vc$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Wytłumacz to mojej przedniej szybie w aucie. Bo na rysę to nie wygląda, a
    > idzie coraz dalej. No ale pewnie ja mam inną, tą złą szybę.

    Nie, ja wytłumaczę to Tobie. Szyba przednia w samochodzie NIE JEST
    HARTOWANA.
    Teraz rozumiesz? Ta szyba jest zrobiona z trzech warstw: zewnętrzna,
    cieniutka
    warstwa szkła, wewnętrzna cieniutka warstwa szkła a pomiędzy nimi grubsza
    warstwa organicznego i elastycznego materiału a całość jest
    zapieczona/sklejona
    w "kanapkę". Jak sobie dobrze się przyjrzysz tej rysie, to będzie ona tylko
    na
    zewnętrznej warstwie cienkiego szkła - nie ma to związku absolutnie z
    pękaniem
    szkła hartowanego, które wygląda tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=EY8wN5NQBkE
    Dlatego historia o pojedynczym pęknięciu z przodu iPhona, gdzie jest
    hartowane
    szkło, brzmi dla zorientowanych w temacie nieprawdopodobną bajeczką...