  • Data: 2011-03-09 14:19:11
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:il62a1$dcu$1@news.onet.pl...
    > Problem anteny nierozwiazany i Stefan chyba juz nie bedzie
    > tracil na to czasu.

    Wcale się nie dziwię, bo problem wcale nie jest uciążliwy.

    > WB wczesniej kulal, czy zdjecia przy sztucznym oswietleniu nadal
    > maja niewlasciwy balans bieli?

    Chyba poprawili bo nie zauważyłem problemów.

    > Pekajacy panel szklany rowniez daje do myslenia:
    > http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1077711
    > Moze to byc odosobniony wypadek, nie szukalem wiecej niusow na ten temat
    > bo tez moim celem nie jest osmieszanie i dyskredytowanie wyrobow Apple.

    To jest zawsze to samo - szkło ma wyraźne znaki ucisku w jednym punkcie.
    Za każdym razem w innym punkcie. Dla mnie to jest jasne, że jest to uraz
    mechaniczny, zgniecenie z pękiem kluczy lub upadek na coś twardego
    z wysokości. Jeśli tylko ktoś nie wrzucał gorącego iPhona do bańki z ciekłym
    azotem to samo używanie go na mrozie nie może spowodować takich
    pęknięć szkła bo gradient temperatur jest po prostu za mały. Ściema i tyle.
    Ludzie stłukli iPhone i próbują wyłudzić na Applu wymianę gwarancyjną.

    > Z mojego punktu widzenia iOS nie spelnial oczekiwan "ideologicznych",
    > technicznie byl bez zarzutu (odnosze sie caly czas do iOS na ipod touch
    > 2gen, Waldek twierdzi, ze iphone dziala juz gorzej. Nie wiem, nie
    > testowalem wiec sie nie wypowiadam).

    Waldek jest chorobliwie wściekły na wszystkie wyroby Appla :-)
    Fanatyczny i zaślepiony ideologicznie wróg Appla.

    > Troche mnie smieszy to cale natrzasanie sie osob, ktore sa ponad ten
    > "zalosny" marketing wraz z "zalosnymi" wyrobami Apple. A tak duza czesc
    > swiata to lyka. Wiem, muchy tez wiedza co dobre. Jednak mozna ta sama
    > zasade odniesc do Windowsa, ktory jest o niebo popularniejszy od iOSa i
    > MacOSa razem wzietych.

    To po prostu dziecinniada.

    > Jak dla mnie, jesli ktos jest swiadom ograniczen systemowych narzuconych
    > przez Stefana i nie przeszkadzaja mu one to jest w domu. Ja wychowalem sie
    > na Windowsie, gdzie Bill dal folder Moje Dokumenty ale chyba nigdy nie
    > umiescilem tam zadnego pliku.

    Czemu nie?

    > Nowy ipad2? Brak slotu kart SD? Mozna powiedziec, ze HP dobrze kopiuje
    > Apple bo w ich nowym tablecie tez nie ma tego slotu a nie zauwazylem, zeby
    > ktos plakal z tego powodu (podobnie jest z Pre). HDMI na kablu? Pomimo
    > tego, ze juz od dluzszego czasu mam cyfrowki z mozliwoscia podpiecia do
    > TV, Nokia 5800
    > tez ma taka opcje nigdy z niej nie skorzystalem. Jesli w ten sposob Stefan
    > odchudzil sprzet - super a przy okazji zarobi kilkadziesiat dolcow na
    > przelotce.

    Ludzie zawsze będą narzekać, i to z różnych powodów.
    Wielu sobie po prostu poprawia humor takim krytykanctwem
    aby nie cierpieć z powodu że nie stać ich na cukierkowego Apple. :-)