  • 21. Data: 2018-08-29 08:10:39
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: p...@g...com

    --Ja to wiem, Ty to wiesz, ale większość ludzi nad Wisłą wykazuje się
    "dobrym wychowaniem".

    cebulaki to chyba krajowy produkt, na zachodzie tego nie widac i nawet ruscy tego nie
    puszczaja na youtube no chyba ze bez wypadku sie nie kwalifikuje :-)

  • 22. Data: 2018-08-29 10:51:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 27-08-2018 o 17:13, s...@g...com pisze:

    >Dobre wychowanie nakazuje jechać na zamek.
    >Coś innego to bardzo złe wychowanie, brak kultury jazdy i buractwo.

    Ale wiesz, ze jazda na zamek polega na tym, ze dwa pasy stoja
    zakorkowane, a nie ze hrabia omija wszystkich,
    a na koniec chamy go grzecznie wpuszczaja :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-08-29 14:07:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-08-2018 o 19:35, s...@g...com pisze:

    > Widze ze i Ty i Cavallino nie poswieciliscie czasu na czytanie.
    > Tam wyzej jest napisane dlaczego. Poswiec 30 sekund i przeczytaj.
    > Tak, blokowanie pasa jest dobrym wychowaniem.

    Nie - to jest buractwo, podobnie jak ochrona szeryfostwa.
    BURAK PLONK WARNING

  • 24. Data: 2018-08-29 14:09:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2018 o 10:51, J.F. pisze:

    > Ale wiesz, ze jazda na zamek polega na tym, ze dwa pasy stoja
    > zakorkowane,

    Bzdura totalna.
    Oznacza tylko tyle, że z dwóch pasów wjeżdża się na wężke naprzemiennie.
    A to czy debile dwa kilometry wcześniej stoją sobie na prawym, zamiast
    spokojnie jechać lewym do końca, to już problem ich debilizmu i
    bezdennej głupoty, nie mający nic wspólnego z zamkiem.

  • 25. Data: 2018-08-29 14:27:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-08-28 o 19:35, s...@g...com pisze:
> [...]

    Nie nie - stanie w kolejce jest dobrym wychowaniem.
    Moze glupim, ale dobrym.

    Blokowanie to juz trudno powiedziec ... bardziej by chyba pasowalo
    "wychowywaniem". Bo czy dobrym ....

    >To wytłumacz mi tylko dlaczego te same patafiany, które blokują lewy
    >pas w Polsce nie robią tego w Niemczech? Okazują im brak wychowania
    >za 1939?

    Bo tam nie ma potrzeby. Nie ma jednego wolnego pasa. Oba sa zajete.

    Natomiast ... tam kierowcy juz wychowani, ze ci z prawego pasa
    zjezdzaja w prawo, z lewego w lewo, a na srodku tworzy sie "korytarz
    ratunkowy".

    Ale nie wszyscy wychowani i do nieporozumien dochodzi ... szczegolnie
    jak Cavalino zobaczy wolny pas ruchu :-)

    J.

  • 26. Data: 2018-08-29 14:33:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup

    >Tym co w korku zjeżdżają skraca, więc średnio też skraca. O ile
    >oczywiście jest zjazd.

    Tez nie tak idealnie, bo jak korek jest dlugi, to moze i ten zjazd
    blokowac.
    A jakby byl jeden pas wolny, to ci chetni do zjazdu mogliby nim do
    tego zjazdu dojechac.
    O ile oczywiscie ich jakis szeryf nie zablokuje :-)

    P.S. a potem wjechac z powrotem i sie wcisnac jako wjezdzajacy -
    zawsze to troche samochodow ominietych :-)

    J.

  • 27. Data: 2018-08-29 14:35:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-08-2018 o 14:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "nadir"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Nie nie - stanie w kolejce jest dobrym wychowaniem.

    A blokowanie pustego pasa bezdennie złym i głupim.
    I nie jest odpowiednikiem stania w kolejce do kasy, tylko stania w
    kolejce do jednej kasy, gdy druga jest czynna i pusta, a ścisk robi się
    dopiero przy wyjściu z marketu.

  • 28. Data: 2018-08-29 14:47:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Ja to wiem, Ty to wiesz, ale większość ludzi nad Wisłą wykazuje się
    >"dobrym wychowaniem".

    >cebulaki to chyba krajowy produkt, na zachodzie tego nie widac

    W Niemczech ich sie po prostu tego uczy.
    Ale jak w innych krajach ?

    > i nawet ruscy tego nie puszczaja na youtube no chyba ze bez wypadku
    > sie nie kwalifikuje :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=KUfHxsw0suE

    J.

  • 29. Data: 2018-08-29 14:50:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >cebulaki to chyba krajowy produkt, na zachodzie tego nie widac i
    >nawet ruscy tego nie puszczaja na youtube no chyba ze bez wypadku sie

    P.S. po amerykansku

    https://www.youtube.com/watch?v=FGb4xbRLfJc

    J.

  • 30. Data: 2018-08-29 15:02:06
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > spokojnie jechać lewym do końca, to już problem ich debilizmu i bezdennej
    > głupoty, nie mający nic wspólnego z zamkiem.

    ja tam wolę jednym pasem jechać powoli np toczyć się na jedynce bez gazu niż
    podjeżdżać co chwilę

    --
    pozdr

    Tomasz