  • 1. Data: 2018-08-27 12:33:50
    Temat: Szeryfowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak a propos - to nam nowy sport narodowy rosnie.

    https://www.youtube.com/watch?v=i4BkWRuPbr0
    https://www.youtube.com/watch?v=yrp_ozWcI-A
    https://www.youtube.com/watch?v=2HOD0N2at0c
    https://www.youtube.com/watch?v=9yFs83f_Lek

    Ale tez
    https://www.youtube.com/watch?v=Dj8c7rKfV-o

    Taki cwany narod, a jazdy na suwak nie potrafi opanowac :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-08-27 15:53:14
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    też mnie kiedyś to wkurzało
    ale ostatnio wracałem autobusem z Zakopanego do Krakowa.
    i jak na prawym autobus zanim się zebrał to wjechało mu pięć aut z lewego
    i w efekcie zamiast dojechać do zwężki w 5 minut jechaliśmy duuużo dłużej

    to już teraz szeryfów lewego pasa bardziej rozumie zwłaszcza tych dużych
    już widzisz światła już się z nimi witasz a tu wjedzie ci kilka osobówek

    i tak kilka razy

  • 3. Data: 2018-08-27 16:24:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 06:53:14 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
> [...]
    >
    > to już teraz szeryfów lewego pasa bardziej rozumie zwłaszcza tych dużych
    > już widzisz światła już się z nimi witasz a tu wjedzie ci kilka osobówek

    Jak juz sie witasz ze swiatlami, to nie jest zle.
    Ich wk*, ze stoja sobie na tym pasie, podjezdzaja po metrze,
    porusza sie w zolwim tempie, a obok "chamy" co chwila smigaja.
    I konca temu smiganiu nie widac. On tu po 5 minutach podjechal o pare
    samochodow do przodu, konca korka nie widac, a w tym czasie z
    dziesieciu go ominelo.
    I on wie, ze teraz musi dluzej czekac o tych, co omineli.
    Wszyscy grzecznie czekaja, a hrabiostwo bez kolejki :-)

    Jakby tych "chamow" bylo wiecej, to by sie szybko ten lewy pas zapchal
    i jechaly oba rowno (*) i w kulturze i suwak bylby na koncu.
    Ale jest ich malo.

    A jak sie ich zacznie mandatowac, to zrobia "co drugi w lewo zwrot" i
    sami zapchaja oba pasy, ale juz sie nie da mandatu nalozyc.
    No chyba, ze bedzie zakaz wyprzedzania przez tiry, ale wtedy moze
    osobowki sie naucza, i znow beda oba pasy staly.

    Bo suwak wcale czasu stania w korku nie skraca, jak sie niektorym
    wydaje :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-08-27 17:06:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-08-27 o 16:24, J.F. pisze:

> [...]
    > I on wie, ze teraz musi dluzej czekac o tych, co omineli.
    > Wszyscy grzecznie czekaja, a hrabiostwo bez kolejki :-)

    A ktoś cymbałowi broni zjechać na lewy pas i zostać hrabią?

    > Bo suwak wcale czasu stania w korku nie skraca, jak sie niektorym
    > wydaje :-)

    Bo suwak nie jest od skracania czasu, samochodów musi przejechać tyle
    ile musi przejechać. Ale zamiast mieć korek na jednym pasie na dwa
    kilometry, skracasz go do jednego kilometra na dwóch pasach.
    Na autostradzie, to jeszcze takiego wrażenia nie robi, ale jak korek
    jest w mieście, to na dych dwóch kilometrach może być kilka skrzyżowań,
    na których też robią się korki. Potem się okazje, że przez zwężenie na
    jednej ulicy, w jednym miejscu, blokuje się pół miasta.

  • 5. Data: 2018-08-27 17:11:17
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 09:24:16 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > I on wie, ze teraz musi dluzej czekac o tych, co omineli.
    > Wszyscy grzecznie czekaja, a hrabiostwo bez kolejki :-)

    Jakby wjechal na prawy i pojechal do konca to by nie stal.
    Jak gupi i pokorny to stoi.
    Mnie tez kiedys draznilo ze ladnie zjezdzam na lewy (zalozmy ze prawy sie konczy) a
    tu co chwila ktos smiga i sie wbija w korek przedemna.

    Jak korek ma przepustowosc 5 samochodow na minute i tyle sie wbije przedemna to ja
    nie pojade ani o cm.

    Dlatego jak moge to jade zawsze tyle ile tylko moge. Na koncu wbijam migacz i czekam.
    Bez rycia sie zderzakiem w drugi pas. Czekam. W tej naszej "buraczanej" polsce ludzie
    wpuszczaja albo od razu albo po 2-3 samochodach.

    Napisalem "buraczanej" bo widzac nieco "zachodu" to mam duzo lepsze zdanie o tym co
    sie u nas dzieje.

    > Jakby tych "chamow" bylo wiecej, to by sie szybko ten lewy pas zapchal
    > i jechaly oba rowno (*) i w kulturze i suwak bylby na koncu.
    > Ale jest ich malo.

    W rzeczy samej.

> [...]
    > No chyba, ze bedzie zakaz wyprzedzania przez tiry, ale wtedy moze
    > osobowki sie naucza, i znow beda oba pasy staly.

    Ale po co mandatowac?
    Walic propagande, i sie naucza.

    > Bo suwak wcale czasu stania w korku nie skraca, jak sie niektorym
    > wydaje :-)

    A to inna sprawa. Tez mnie dziwilo ze sie temu tyle uwagi przyklada.

    Mnie co innego dziwi.

    Jest zwezenie, droga prosta, sucha, szeroka na jeden pas. Ograniczenie nawet jak jest
    to do 60. A tu jakis matol jedzie 45 (licznikowe). Co ciekawe ten sam matol za
    zwezeniem depta i zapierdala 90/70.
    I potem sie dziwic ze sie korek robi a mogl by go nie byc...

  • 6. Data: 2018-08-27 17:13:50
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 10:07:04 UTC-5 użytkownik nadir napisał:

    > A ktoś cymbałowi broni zjechać na lewy pas i zostać hrabią?

    Dobre wychowanie. Bycie solidarnym, uczciwym bycie niecwaniakiem.

    Ja wiem jak to brzmi. Ale albo zalozymy bezdenna glupote albo takie wyjasnienie
    bardzo ladnie pasuje.

    Co za czasy! Zeby narzekac na zbyt wielka kulture w Polsce!
    Co prawda nieco krzywa ta kultura ale jednak!

  • 7. Data: 2018-08-27 17:24:15
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    zwezeniem depta i zapierdala 90/70.
    > I potem sie dziwic ze sie korek robi a mogl by go nie byc...

    jest szerzej i pan M czuje się bezpiecznieniej.
    Jak jeszcze stara 4 biegła koło bochni to tam tak jest.
    Wszyscy przyspieszali

  • 8. Data: 2018-08-27 17:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 08:11:17 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > Ale po co mandatowac?
    > Walic propagande, i sie naucza.

    Jest walona od 25 lat i sie nie nauczyli :-(

    Albo narod na propagande odporny, albo propaganga zle robiona.

    Jak widzialem tego dyrektora z Krakowa co sie produkowal w TV, to
    chyba jednak zle robiona :-)

> [...]
    ciekawe ten sam matol za zwezeniem depta i zapierdala 90/70.
    > I potem sie dziwic ze sie korek robi a mogl by go nie byc...

    a zeby bylo ciekawiej - niektorzy wyliczaja, ze najwieksza
    przepustowosc jest przy ok 30km/h. I to nawet jakby sensownie
    wyliczaja.
    A u mamy dowod, ze jak szybciej, to korka nie ma.

    J.

  • 9. Data: 2018-08-27 17:27:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > No chyba, ze bedzie zakaz wyprzedzania przez tiry, ale wtedy moze
    > osobowki sie naucza, i znow beda oba pasy staly.

    Ale mnie zastanawia jedno
    czasami widzę że jeden tir blokuje lewy pas
    a jakby tak połowa zjechały na lewy?

  • 10. Data: 2018-08-27 17:58:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Aug 2018 08:27:04 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Ale mnie zastanawia jedno
    > czasami widzę że jeden tir blokuje lewy pas
    > a jakby tak połowa zjechały na lewy?

    O tym wlasnie pisze i za co wtedy mandat ?

    Ale oni tak nie chca, nie wiem - boja sie problemow przy zwezeniu ?
    Kolega tirman ich chyba wpusci.
    A i osobowki ich wpuszczą.

    Nie trzeba zreszta polowy - wystarczylby jeden co 100-200m.

    J.