  • Data: 2018-09-01 14:46:12
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-30 o 21:19, z...@g...com pisze:

    > Widuję też takich, którzy kretynów stojących w korku wyprzedzają poboczem, bo skoro
    wybudowano pobocze, to przecież można po nim jeździć. a jak dojadą do końca pobocza,
    to jakiś kretyn, miękka buła wpuści takiego przed którym świat klęka, bo to jakieś
    bożyszcze w ortalionie i BMW. Ostatnio widziałem takiego pod Kielcami, ale on z
    Ukrainy był więc miał prawo bo tam się inaczej jeździ. A co się natrąbił że go nie
    chcę puścić lewym pasem. Jak go w końcu wpuszczono na suwak, to wyprzedził wszystkich
    poboczem. Gieroj.

    No i właściwie miał rację. W takich miejscach brakuje pasów więc trzeba
    wykorzystać wszystko co się da. Najlepiej jakby drogowcy to oznakowali.