-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1kqf8n9a2njmv$.1kuphw0yfd2k7$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<1jobvvfyjz8gq$.3eghdj7lz2s6.dlg@40tude.net>
<5b84136b$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b85837a$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5b85bb4e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<5b86914e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<pm63un$e40$1@node1.news.atman.pl> <pm6cpg$jp3$1@node2.news.atman.pl>
<pm8obp$219$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<5b87fda8$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5b881aff$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
In-Reply-To: <3...@g...com>
Subject: Re: Szeryfowie
Date: Thu, 30 Aug 2018 20:24:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 76
Message-ID: <5b883694$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1535653524 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 684 82.143.187.50:61744
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638990
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3f5e344b-354c-4ba6-bb1a-2cbf4671bde6@go
oglegroups.com...
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 11:27:45 UTC-5 użytkownik J.F.
napisał:
> Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
>> >Mysle ze sie wszyscy zgodza ze dobre rozwiazanie jest jakiekolwiek
>> >ktore gwarantuje ze ten co dojechal do korka wczesniej, wczesniej
>> >z
>> >niego wyjedzie.
>
>> Cavalino oponuje, lewy pas ma byc pusty dla szybkich :-)
>Ja jego nie rozumiem.
Ja rozumiem, co nie znaczy ze popieram. Kazdy by chcial jak hrabia :-)
>> >Dlatego nie mam skrupulow jechac konczacym sie pasem do konca i
>> >tam
>> >czekac az mnie ktos wpusci.
>> >Kazdy inny ma te sama mozliwosc wiec jest fair, mimo ze nie do
>> >konca
>> >uczciwie.
>
>> A jakby tam narod, widzac ze ominales korek, pozwolil ci minute
>> poczekac, to moze wiecej by sie uzbieralo za toba.
>> Ale nie, trafi sie kolejny kulturalny i wpusci szybko :-)
>I tu znowu widac kulture. Zazwyczaj pierwszy lub drugi wpuszcza.
>Najdluzej to chyba 5 przejechalo zanim sie szosty zdecydowal mnie
>wpuscic.
>Czyli czekalem cale 20-30sekund...
>To juz za oceanem bardziej buraccy sa. I zazwyczaj trzeba czekac 5-6
>samochodow.
Ale 5 to za malo i sie pusty pas nie wypelnia :-)
>> Tylko skad kierowca ma tam wiedziec ile czekasz ... az mu z tylu
>> dadza
>> znac przez CB, ze lewy pas juz pelny :-)
>No widzi przeciez mnie - calego na bialo, jak przyjezdzam na drugim
>pasie. Dokladnie wie ile czekam :)
>A mimo to puszcza. A ja mu mrugam awaryjnymi :)
Jak go wyprzedzales 10 samochodow wczesniej, to juz mogl zapomniec.
A tu precyzyjnie trzeba - chcemy zbudowac korek na obu pasach, wiec
pojedynczego wstrzymujemy, a jak tam bedzie wiecej czekalo - to
czesciej.
A przeciez nie chcemy, zeby docelowo blokowali drugi pas, tylko zeby
wpuszczali po jednym.
Wiec nie mozna wyrabiac zwyczaju, ze sie blokuje na dlugo :-)
Ani uczyc innych, ze na lewym sie stoi, bo potem nikt nie wpusci :-)
>> A moze jakas akcja grupowa, pojechac w 10 samochodow, wpakowac sie
>> na
>> lewy i pokazac ze sie da ...
>
>A z tym jest ciekawie.
>Czesto suwaki sie samoczynnie tworza i jest ok.
Bo gdzies w trasie ludzie nie wiedza ze jest zwezka i jada lewym
pasem.
To miejscowi, co wiedza ze jest, tworza takie korki.
A jak oba pasy sa zajete, to i kultura po wspolnym staniu rosnie :-)
>I co ciekawie mimo ze jest suwak to jednak jacys panikarze jak juz
>widza ktory pas sie konczy to wbijaja sie w ten kontynuowany
>wczesniej niz na koncu.
>Tego nie rozumiem zupelnie.
Ale to latwo skorygowac - jedz dalej swoim z rowna predkoscia.
pojedynczy panikarz to tylko troche wiekszy odstep :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.18 20:41 Grzesiek
- 30.08.18 20:57 Grzesiek
- 30.08.18 21:05 Cavallino
- 30.08.18 21:06 J.F.
- 30.08.18 21:08 Cavallino
- 30.08.18 21:08 z...@g...com
- 30.08.18 21:10 Cavallino
- 30.08.18 21:12 Cavallino
- 30.08.18 21:19 z...@g...com
- 30.08.18 21:22 z...@g...com
- 30.08.18 21:24 Grzesiek
- 30.08.18 21:31 Cavallino
- 30.08.18 21:32 Cavallino
- 30.08.18 21:33 Cavallino
- 30.08.18 21:33 Grzesiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=