  • Data: 2018-08-30 20:24:57
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 11:27:45 UTC-5 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Ja jego nie rozumiem.

    Ja rozumiem, co nie znaczy ze popieram. Kazdy by chcial jak hrabia :-)

    >I tu znowu widac kulture. Zazwyczaj pierwszy lub drugi wpuszcza.
    >Najdluzej to chyba 5 przejechalo zanim sie szosty zdecydowal mnie
    >wpuscic.
    >Czyli czekalem cale 20-30sekund...
    >To juz za oceanem bardziej buraccy sa. I zazwyczaj trzeba czekac 5-6
    >samochodow.

    Ale 5 to za malo i sie pusty pas nie wypelnia :-)

    >No widzi przeciez mnie - calego na bialo, jak przyjezdzam na drugim
    >pasie. Dokladnie wie ile czekam :)
    >A mimo to puszcza. A ja mu mrugam awaryjnymi :)

    Jak go wyprzedzales 10 samochodow wczesniej, to juz mogl zapomniec.
    A tu precyzyjnie trzeba - chcemy zbudowac korek na obu pasach, wiec
    pojedynczego wstrzymujemy, a jak tam bedzie wiecej czekalo - to
    czesciej.
    A przeciez nie chcemy, zeby docelowo blokowali drugi pas, tylko zeby
    wpuszczali po jednym.
    Wiec nie mozna wyrabiac zwyczaju, ze sie blokuje na dlugo :-)
    Ani uczyc innych, ze na lewym sie stoi, bo potem nikt nie wpusci :-)

    >A z tym jest ciekawie.
    >Czesto suwaki sie samoczynnie tworza i jest ok.

    Bo gdzies w trasie ludzie nie wiedza ze jest zwezka i jada lewym
    pasem.
    To miejscowi, co wiedza ze jest, tworza takie korki.

    A jak oba pasy sa zajete, to i kultura po wspolnym staniu rosnie :-)

    >I co ciekawie mimo ze jest suwak to jednak jacys panikarze jak juz
    >widza ktory pas sie konczy to wbijaja sie w ten kontynuowany
    >wczesniej niz na koncu.
    >Tego nie rozumiem zupelnie.

    Ale to latwo skorygowac - jedz dalej swoim z rowna predkoscia.
    pojedynczy panikarz to tylko troche wiekszy odstep :-)

    J.