  • Data: 2016-04-19 18:59:07
    Temat: Re: Szeregowa rezystancja 100 Ohm w instalacji antenowej.
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:57162f85$0$22834$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ze jak mam np 3 km do centrali, to chcialoby sie, aby modem ADSL pracowal,
    > a wzmacniaka nie ma :-)

    Na taką odległość, to raczej się wzmacniaków nie stosuje, mówili mi, ile
    jest takie minimum sensowne, ale jeśli, to po prostu jest jeden skok.

    > A tu juz zanosi sie na solidne tlumienie.

    Próbuję sobie przypomnieć, ile jest maks. odległość dla ADSL, SDI miał chyba
    do 20 km, ADSL nie pamiętam, chyba coś koło 7 km. Zależy od grubości żył,
    pojemności pary, szybkości połączenia, itd. Nie mam danych, jak bardzo
    wpłynęło by na możliwość zestawienia ADSL, zastosowanie techniki pp. Pupina,
    czy Krarupa, może na jakieś małe szybkości by poszło? Nie wiem. Poza tym, to
    wyjątkowo ch...ałowa para, co ma aż 1 kOhm na kilo metra. Ale telefoniarze
    starają sobie z tym radzić. Dla długich linii regulacja przekaźników w
    wyposażeniu abonenckim, ewentualnie odtłumienie toru.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu