  • 21. Data: 2014-09-01 00:02:18
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53ff65f6$0$3062$6...@n...neostrada.pl

    > Tak tak, tacy jak Sikorski i sp-ka gwarantują że nigdy nie skończy się żebranie na
    ulicach, o datki na leczenie dzieci. Wiesz że
    > pani Marszałek Sejmu sama sobie wybierała kolor służbowego Audi A8? Wiesz że
    minister z rządu pana Tuska potrafi z służbowej karty
    > płatniczej wyłożyć 80 zł za kieliszek wina? Wszystko to w kraju gdzie żebrze sie na
    ulicach o pieniądze na aparaturę ratującą
    > życie dzieci..

    Biednym i skołatanym/zmęczonym człowiekiem łatwiej rządzić niż
    bogatym i wypoczętym. Na świecie nie ma niedostatku dóbr, ale
    gdybyś był bogaty -- myłbyś Tuskowi samochód w zamian za ,,pięć
    dolarów'' czy B/bóg_zapłać? IMO niekoniecznie. Apelacje typu:

    -- Na miłosierdzie Boskie! Niech mi ktoś wymyje samochód!

    niewiele pomogą. Mając forsę i zdrowy umysł pójdziesz na plażę, do SPA,
    czy piwiarni lub kawiarni (na jedno wychodzi?) nie zaś do szczotki/szmaty.

    Głupi bogacz musi dusić biednego, aby biedny mu służył.

    Mądry bogacz -- zbuduje myjnię i drona.

    Dziecko zachodniej Ukrainy pójdzie na wojnę w zamian za ,,pięć dolarów''?
    Pójdzie i da zabić się, gdy jest skrajnie biedne. Ale plunie na ,,żołd''
    (czyli zlecenie morderstwa swego sąsiada) bez wahania, gdy będzie bogate.

    > Powiem tak, miałem na myśli tych spasionych proboszczów, skądinąd wiem że są
    również wśród nich na swój sposób uczciwi ludzie.

    I ja wiem, że są, ale takich nie poznałem. :)

    > Nie wierzę w żadne sondaże.

    Ja -- mam wątpliwości.

    > Jedno wielkie oszustwo. Jeden jedyny przykład - o 20:00 zamykaja lokale wyborcze, a
    o 20:01 funduje się nam wiadomości kto będzie
    > rządził. Niedługo 50tka na karku, a jaszcze nie widziałem ankietera pod lokalem
    wyborczym w dniu
    > wyborów. Skąd dziennikarze mają te dane, od wróżki?

    Nie wiem.

    > No co tu dużo gadać, rząd PO to zły rząd, ale kto z tej bandy może rządzić mądrzej,
    lepiej i sprawiedliwiej?

    Ten, kto złoczyńców pośle za kratki.
    (i nie o kratkach konfesjonału myślę)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-09-01 00:07:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5401d925$0$3058$6...@n...neostrada.pl

    > Wszyscy ich widzą, poza Tobą zdaje się. A to dziwne bo sprawa jest bardzo
    nagłaśniana.

    Nagnagłaaśnianaa.

    Wg Sikorskiego spokój jego mamusi (pytającej o drony
    Al-kaidy w Polsce) jest ważniejszy od życia stu tysięcy
    niepełnosprawnych dzieci. Sikorskiego to hrabia mniej
    więcej taki,jak Jaruzelski.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-09-01 01:40:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lu0689$dap$...@n...news.atman.pl.

    Trybun> Powiem tak, miałem na myśli tych spasionych proboszczów,
    Trybun> skądinąd wiem że są również wśród nich na swój sposób
    Trybun> uczciwi ludzie.

    > I ja wiem, że są, ale takich nie poznałem. :)

    Albo inaczej.

    Są, oczywiście, że są.

    Wśród drzew stał dom. ;)
    Pośrodku polany stał dom.

    To są poprawne konstrukcje.

    Zatem wśród zwyrodnialców mogą być ludzie porządni.

    Ale dom nie jest polaną i nie jest drzewem.

    -=-

    Jakże ksiądz może być człowiekiem porządnym, skoro pożąda
    cudzych (moich choćby) dóbr, odmawiając codziennie w pacierzu:

    -- nie pożądaj żadnej rzeczy bliźniego swego

    Jakże ksiądz może być człowiekiem porządnym, skoro
    sprzeciwia się uznawanemu przez siebie autorytetowi?

    -- Chrystus nakazuje podporządkowanie ,,osób duchownych'' władzom świeckim.
    -- Bóg ojciec nakazuje ludziom (i zwierzętom) rozmnażanie się.

    Księża mówią -- Chrystus nie ożenił się.
    A czy mówią, że Chrystus przyjął dobrowolnie
    wyrok z ludzkich/świeckich rąk? Mówią, a jednak
    hierarchia Kościoła nie jest podporządkowana
    władzom świeckim. Co gorsza -- nieraz biskupi
    narzucali swe rządy/panowanie władcom świeckim.

    Cerkwie nie uznają następcy Chrystusa -- patriarchowie są podporządkowani
    nie jednemu wspólnemu (nieomylnemu i świętemu z definicji) biskupowi, ale
    bezpośrednio Bogu. Cerkwie są autokefaliczne. No i batiuszkowie żenią się.

    -=-

    Dlaczego na początku XVII wieku Polacy utracili tron carów?
    Bo siłą/przemocą narzucali religię rzymską.

    Dlaczego upadła I Rzeczypospolita? (RON)
    Bo Książe na Wiśniowcu, (ługniach itd.) Rusin,
    zażyczył sobie koronacji syna, a koronę można
    było włożyć tylko na głowę rzymskiego katolika.

    Po domowej wojnie o kierunek modlitewny (prawosławni
    z prawej na lewą, a rzymscy z lewej na prawą) rozegrała
    się kolejna wojna o Miłość -- tym razem z miłym Bogu
    (Bogumiłem) z rodu Radziwiłłów... Zerwanie Unii, Potop
    Szwedzki, wyniszczenia...

    To skutki porządności Kościoła rzymskokatolickiego.

    Niejedyne! I wojna światowa, upadek kontynuatorki RON
    (utrata BEZ WALKI Mińska, ziem prawosławnych Białorusi
    i Ukrainy w obliczu wojen domowych szarpiących Rosją
    Radziecką) i II wojna światowa z jej holocaustem...

    Jak pisał Sienkiewicz:

    Miałaby Rzeczypospolita nie dwojga narodów, ale trojga...

    -=-

    Ostatni z Jagiellonów odchodzi bezpotomnie nie bez powodu.
    Od Jagiellonów zaczyna się upadek Krzyżaków, a Zygmunt August
    czynił starania zmierzające do budowy Polskiego Kościoła, jak
    Bóg przykazał poddanego Królowi Rzeczypospolitej Obojga Narodów
    nie biskupowi Rzymu.

    Ze starań syna Sforzy z Bari pozostała jedynie nazwa RON.
    Nie mogąc kontynuować dynastii, zamienił unię personalną
    na realną w parę lat przed swą śmiercią.

    -=-

    Gdy na przełomie lat 1920/1921 Rosja Radziecka rozrywana
    domowymi wojnami broczyła krwią niemal wszędzie na swym
    terytorium a Piłsudski nalegał na budowę federacyjnego
    państwa (wielonarodowego -- z wieloma równoprawnymi
    językami i równoprawnymi religiami) obejmującego kraje
    dawnej RON, Kościół zarządził rozbiór Ukrainy i Białorusi
    pomiędzy Polskę i ZSRR w nadziei polonizacji zagrabionych
    ziem oraz nadejścia kolejnej wojny, po której nadejdzie
    kolejna porcja do polonizowania...

    To była przedostatnia szansa na wolną Polskę.
    Ostatnią zmarnował Jan Paweł II. U progu swego
    życia odesłał Cerkwi rosyjskiej symboliczną
    ikonę na znak swej porażki.

    Kilka lat później niepozorny Putin wypowiedział publicznie
    wojnę biskupowi Rzymu, wręczając mu na oczach świata prezent
    w postaci... ikony. :)

    A mnie przez myśl przewędrowały pytania ironiczno-retoryczne:

    -- Nie było gniewu Bożego?
    Nie zawalił się świat?
    Papież wzrokiem gniewnym nie zabił?!
    Niebiosa nie rozdarły się?
    Nie było słychać surowego głosu Boga:

    To jest mój umiłowany papież -- i jego słuchajcie!!!

    Mnie na lekcjach religii uczono:

    Stań do dyspozycji Boga -- do Niego
    należy reszta, w tym Twoje zwycięstwo.

    Ale nawet później, gdy Kościół mnie doił, spowiednicy mówili to samo.

    Putin stanął do dyspozycji Boga. Nieco zmieszany, niepewny, ale stanął.
    Wydobył ciała marynarzy z wraku Kurska; dopomógł Rosjanom w złożeniu
    kwiatów Polakom pod Smoleńskiem; odwiedził osobiści Marię Komissarową;
    wysłał Białe konwoje do Donbasu; przygarnął Tajkę szalejącą niegdyś
    na skrzypcach; przygarnął skazanego na śmierć Janukowycza; nakarmił
    Białorusinów i dał im swoje wojsko...

    -=-

    Księża nie są porządni, ale pożądni. Pożadają cudzych dóbr.

    -=-

    Miałaby Rzeczypospolita tereny nie od Bałtyckiego Morza do
    moŻa, ale rozciągające się od środka Europy po krańce Azji,
    gdyby nie katolicyzowała i nie polonizowała przemocą; gdyby
    szanowała inne języki, inne alfabety, inne religie...

    Mniej krwi polałoby się, mniej byłoby zniszczeń i bylibyśmy
    dziś narodem wolnym, żyjącym bezpiecznie obok innych narodów.
    Węgry, Rumunia, Słowacy i Czesi, Bałtowie (Litwa, Łotwa
    i Estonia) Białorusini i Ukraińcy oraz Rosjanie... Żydzi,
    prawosławni, muzułmanie, protestanci, katolicy rzymscy
    i inni...

    -==-

    A tak? Trzeba wodę mielić młynkiem do kawy... ;)

    No... Ale ekumenizm by ucierpiał ;) -- nie powstałby mój
    Jednoosobowy Kościół Katolicki podporządkowany władzy
    świeckiej, jedynego obywatela mojego państwa. ;)

    [może i warto tracić dziesiątki milionów
    istnień ludzkich, aby ekumenizm rozkwitał]

    -=-

    Do niedawna gryzł mnie Kościół. Obecnie
    gryzie mnie (i kąsa) Tu Sprzedajny Komuch. ;)
    Bliska obecność wojsk Putina sprawiła, że
    nie obawiam się Kościoła.

    Niestety na złej pożywce urósł ów Tu Sprzedajny Komuch.
    Jest groźny jak zwierzę zagonione w pułapkę. Kąsa za
    sprawą swych podopiecznych -- takich jak Wojnar,
    Rudziński, Pogorzelski...

    Na 'białe' mówią 'czerwone' -- 'dyskiem' nazywają 'kręg'
    w kręgosłupie i bagatelizują wypukliny, nazywając je
    'dyskopatiami', niegroźnymi, powszechnymi...

    -- Czy on miał wstrząs mózgu?
    -- Tak.
    -- A co to znaczy?
    -- Otarcie paznokcia.
    Paznokieć jest matowy, łapie brud...
    Zwykła sprawa.

    Fajnie :) by było, gdyby protestujący rolnicy wylali
    w pałacach Urzędu Wojewódzkiego przywiezioną gnojówkę.

    http://www.bialystokonline.pl/wyzsze-odszkodowania-i
    -wiecej-odstrzalow-dzikow-rolnicy-protestuja-przed-u
    rzedem-wojewodzkim,artykul,79838,1,1.html

    Stopiłaby się z ,,lekarzem'' wybranym przez wojewodę -- Rudzińskim.

    To ten ,,lekarz'' wyjaśnił mi, że Tusk jest złym człowiekiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-09-01 04:05:30
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > Tak tak, tacy jak Sikorski i sp-ka gwarantują że nigdy nie skończy się
    > żebranie na ulicach, o datki na leczenie dzieci.

    Takich głupot jak ty wypisujesz to nie słyszałem ani od Rydzyka, ani od
    Kaczyńskiego.
    Żebranie na ulicach jest w każdym kraju, nawet w bogatym.
    Nawet bogaty kraj nie zapewnia dostępu do wszystkich zdobyczy medycyny
    wszystkim ludziom tam mieszkającym. Część z nich ratuje się żebraniem.

    > Wszystko to w kraju gdzie żebrze sie na ulicach o pieniądze na aparaturę
    > ratującą życie dzieci..

    Nudny jesteś z tym żebraniem. Napisalem ci już wyżej o co chodzi.
    Ciebie też czeka w przyszłości żebranie. Rydzyk razem z Kaczyńskim
    nie zapewnią ci dostatniego życia na starość. Możliwe że już jesteś stary i
    żyjesz dostatnio, bo zapewniła ci to komuna, zasłużyłeś się dla nich.

> [...]
    > wiadomości kto będzie rządził. Niedługo 50tka na karku, a jaszcze nie
    > widziałem ankietera pod lokalem wyborczym w dniu wyborów. Skąd

    Czemu tobie to wszystko trzeba tłumaczyć "jak krowie na rowie" ?
    Jak nie widziałeś to znaczy, że byłeś nie pod tym lokalem.
    Pod budką z piwem nie ma tego typu ankieterów.
    Czy to tak ciężko zrozumieć, że nie pod każdym lokalem
    i nie o każdym czasie są ankieterzy ?

    > No co tu dużo gadać, rząd PO to zły rząd, ale kto z tej bandy może rządzić
    > mądrzej, lepiej i sprawiedliwiej?

    Już dawno ktoś powiedział, że "demokracja to zły system,
    ale nikt nie wymyślił lepszego."

  • 25. Data: 2014-09-01 04:06:12
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2014-08-26 02:14, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > O Leszek! Wypuścili cię na przepustkę?
    >
    > JK

    No i ciągle ktoś mi wyciąga z KFa tego przygłupa Leszka.

  • 26. Data: 2014-09-16 16:47:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zenowik6" 5403d4c3$0$2227$6...@n...neostrada.pl

    > Nawet bogaty kraj nie zapewnia dostępu do wszystkich zdobyczy medycyny
    > wszystkim ludziom tam mieszkającym. Część z nich ratuje się żebraniem.

    Nie 'nawet', ale 'zwłaszcza'.

> [...]
    > nie zapewnią ci dostatniego życia na starość. Możliwe że już jesteś stary i
    > żyjesz dostatnio, bo zapewniła ci to komuna, zasłużyłeś się dla nich.

    Mnie dostatek zapewnił upadek komuny -- niestety
    po upadku komuny nastąpił renesans tejże komuny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-09-17 08:56:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > Al-kaidy w Polsce) jest ważniejszy od życia stu tysięcy
    > niepełnosprawnych dzieci. Sikorskiego to hrabia mniej

    Tak to właśnie wygląda...
    Jaruzelski hrabią? Przecież On gardził tzw szlachtą...

  • 28. Data: 2014-09-17 08:58:43
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > (czyli zlecenie morderstwa swego sąsiada) bez wahania, gdy będzie bogate.

    Dyktatury najlepiej, najwydajniej funkcjonują gdy rządzeni maja za dużo
    aby zdechnąć a za mało aby żyć. To złoty środek aby satrapa długo sobie
    porządził.

    > I ja wiem, że są, ale takich nie poznałem. :)

    Wydaje się że są w zdecydowanej mniejszości, tak że w pierwszej lepszej
    świątyni ich nie znajdziesz. ;-)

    > Ja -- mam wątpliwości.

    Dobre chociaż i to...

    > Nie wiem.

    Poza wąskim kręgiem najbardziej najbardziej zainteresowanych nikt nie
    wie. Nawet większość wybieranych tego nie wie.

    > Ten, kto złoczyńców pośle za kratki.
    > (i nie o kratkach konfesjonału myślę)

    Jak na razie to nawet tego Bohatera Narodowego nie widać na horyzoncie.

  • 29. Data: 2014-09-17 09:00:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-01 04:05, Zenowik6 pisze:

> [...]
    > Nawet bogaty kraj nie zapewnia dostępu do wszystkich zdobyczy medycyny
    > wszystkim ludziom tam mieszkającym. Część z nich ratuje się żebraniem.

    No pokaż choćby u naszych sąsiadów takich jak Niemcy, Czechy czy
    Białoruś ogólnokrajowe żebranie o datki na aparatur do szpitali mającą
    ratować życie dzieci.

    Ty się w ogóle zastanów co to znaczy "bogaty kraj" jeżeli wiesz to
    powiedz czym do mierzysz - ilością Maybachów na ulicach czy liczbą
    bezdomnych nędzarzy?

    > Nudny jesteś z tym żebraniem. Napisalem ci już wyżej o co chodzi.
    > Ciebie też czeka w przyszłości żebranie. Rydzyk razem z Kaczyńskim
    > nie zapewnią ci dostatniego życia na starość.

    Myślę że nie bardziej niż ty s tymi swoimi fobiami w osobach Rydzyka i
    Kaczyńskiego.

> [...]
    > Pod budką z piwem nie ma tego typu ankieterów.
    > Czy to tak ciężko zrozumieć, że nie pod każdym lokalem

    A więc nie ma żadnych przesłanek aby się niektórzy cieszyli z wygranej w
    minutę po zamknięciu lokali.

    > Już dawno ktoś powiedział, że "demokracja to zły system,
    > ale nikt nie wymyślił lepszego."

    Jeżeli masz choć trochę oleju w makówce to nie nazywaj tego ogólnie
    obowiązującego qrestwa "demokracją". Choćby z szacunku do tego co
    obwiązywało w starożytnej Grecji.

  • 30. Data: 2014-09-17 09:00:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Mnie dostatek zapewnił upadek komuny -- niestety
    > po upadku komuny nastąpił renesans tejże komuny.

    Co przez to rozumiesz? Jakiej komuny, te złodziejskie ścierwa szabrujące
    wielopokoleniowy dorobek Polaków, zaprzedający kraj interesom zagranicy
    nazywasz komuną?