  • 121. Data: 2011-08-02 20:57:55
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-02, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > To jest jeden z najbardziej debilnych przepisów w kodeksie. Ten kto nie
    > wyłączył takiej sytuacji z "wyprzedzania na pasach" się chyba ze świnią
    > na mózgi pozamieniał.

    Za to paru pieszych przeżyło...

    > Niech będzie pieszy - wejdzie na pasy, samochody się zatrzymają na
    > obydwu pasach, żeby przepuścić, przejdzie... i co dalej?

    I dopiero teraz mamy taką sytuację, w której bezpiecznie można olać ten
    przepis.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 122. Data: 2011-08-02 20:59:29
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Bydlę" wrote:
    > A co, jeśli ruszy jeden, a drugi nie?
    > Wyprzedzanie zniknie...

    A nie pojawi się przypadkiem omijanie? Przynajmniej połowiczne? :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 123. Data: 2011-08-02 21:02:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-02, Maciej S. <m...@c...pl> wrote:

    > Do czytania tak. Do zinterpretowania na drodze już nie - np. wytłumacz mi
    > jak pisałem wyżej co to znaczy "wyprzedzanie bezpośrednio przed przejściem".
    > Ile to metrów?
    > Nie każdy jest prawnikiem.

    To jedź tak, żebyś po zakończeniu manweru był jeszcze w stanie
    wyhamować, jeśli się okaże, że jakiś pieszy zaczął przechodzić przez
    jezdnię.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 124. Data: 2011-08-02 21:19:15
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    > Nie, demonstrowałem panom policjantom, że takie snucie się w ich wykonaniu
    > to nie jest dobry pomysł.

    I co zrobiłeś poza tym, że nabiłeś kilobajty w usenecie, zmarnowałeś
    parę mega na youtube i spuściłeś się w portki na myśl o swojej
    przebiegłości i doskonałości? Złożyłeś chociaż zawiadomienie na sprawców
    wykroczenia?

    R.

  • 125. Data: 2011-08-02 21:19:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 20:22:13 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > To może ktoś mi wytłumaczy skoro tak chronicie przepisy co to znaczy
    > "bezpośrednio przed nim"? 5 metrów ? 10? 50? 100?

    Jedno wytlumaczenie jest znane - jesli trafisz pieszego w takiej sytuacji,
    to twoja wina. Wiec wyprzedzaj w takiej odleglosci, zeby nie trafic.

    Ale oczywiscie to sie nie kwalifikuje do oceny sutuacji z filmu - zabraklo
    pieszego :-)

    J.

  • 126. Data: 2011-08-02 21:22:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 20:17:57 +0200, niusy.pl napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Więc pytam czy pod lewy wejdzie ?! Jakaś różnica ?

    A zasadnicza. Jest na przejsciu. Ma pierwszenstwo ..

    Moze i roznie mozna to interpretowac, ale jedno jest jasne - powinienes
    hamowac jak postawi stope na prawym pasie :-)

    > Jeszcze pies może wlecieć.

    Za psa prokurator nie sciga. tzn moze scigac - wlasciciela psa, jesli bez
    smyczy.

    J.

  • 127. Data: 2011-08-02 21:22:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-02 20:59:29 +0200, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> said:

    > A nie pojawi się przypadkiem omijanie? Przynajmniej połowiczne? :D

    Oczywiście. Krótkotrwałe, ale będzie.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 128. Data: 2011-08-02 21:33:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 18:15:58 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > A masz jakieś wątpliwości? Bo ja nigdy nie miałem.

    Ale w ktora strone nie miales ?

    Nie miales bos glupi, Sad Najwyszy ma watpliwosci, a ty nie masz, bo to
    taka prosta ustawa :-)

    > Jeśli nie jest oznaczony znakiem "niebezpieczny(e) zakręt(y)". I to
    > jest w rozporządzeniu a nie ustawie. Poza tym - dochodzą linie i
    > widoczność. Wystarczy?

    Nie, w jaki sposob linie dochodza, ciagle z pamieci.

    J.

  • 129. Data: 2011-08-02 22:14:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2011 20:38, Maciej S. pisze:

    > Niech ta menda co skręca w prawo nie pcha się na skrajny pas tylko
    > grzecznie trzyma się swojego prawego pasa to nikt mu nie wjedzie na maskę.

    Primo: kto powiedział, że jest więcej niż jeden pas ruchu?

    Secundo: naucz się wreszcie przepisów, uparty ignorancie! Przy skręcaniu
    wolno zająć dowolny pas!

  • 130. Data: 2011-08-02 22:15:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2011 20:33, Maciej S. pisze:

    > Doprawdy? Przecież ty, Lawa i inne trole to znane w sieci mendy.

    Twoja matka jest menda.