  • 131. Data: 2011-08-02 22:53:05
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>

    > To jedź tak, żebyś po zakończeniu manweru był jeszcze w stanie
    > wyhamować, jeśli się okaże, że jakiś pieszy zaczął przechodzić przez
    > jezdnię.

    Przepis nie o tym traktuje. Było o przepisach.

  • 132. Data: 2011-08-02 22:54:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > ;-)
    > A co, jeśli ruszy jeden, a drugi nie?
    > Wyprzedzanie zniknie...

    Wtedy będzie omijanie pojazdu, który zatrzymał się w celu przepuszczenia
    pieszych :-)

  • 133. Data: 2011-08-02 22:57:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>

    > Nie pod tylko przed.

    Luzik.

    >W bezpiecznej odległości od tego powolnego na
    > prawym.

    Wolne myśli ?

  • 134. Data: 2011-08-02 23:44:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 11:26:09 +0200, .Peeter napisał(a):

    > i kawałeczek dalej jest przejście, to powinienem wykurwić z całej siły po
    > heblach, żeby tylko przed lub na przejściu nie wystawić swojego nochala
    > centymetr przed nochal tego, który wyjechał i się człapie? :-)

    Wedle przepisów tak...

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2011-08-02 23:45:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 16:23:03 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > To jest jeden z najbardziej debilnych przepisów w kodeksie. Ten kto nie
    > wyłączył takiej sytuacji z "wyprzedzania na pasach" się chyba ze świnią
    > na mózgi pozamieniał.

    Akurat nie w naszych tylko. Tak stanowi Konwencja Wiedeńska...

    > Kurde, znam takie jedno przejście, aż mnie kusi żeby tam się na policję
    > zaczaić i nagrać dziadów. Wyprzedzanie na pasach to zdaje się 10
    > punktów i 500 pln, nie?

    Tak.

    --
    ___________ (R)

  • 136. Data: 2011-08-02 23:45:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 13:03:22 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > Prawo jazdy mam prawem egzaminu, który zdałem 20 lat temu i nikt takimi
    > pierdołami się wtedy nie zajmował, zresztą chyba nie mógł bo mało w polsce

    20 lat temu te przepisy były identyczne...

    --
    ___________ (R)

  • 137. Data: 2011-08-02 23:47:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 12:40:41 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Miałby rację, gdyby na obu pasach był pełny ruch i poruszały się ciągi
    > pojazdów. Ale tu tak nie było.

    Nawet wtedy, Konwencja wiedeńska zaprania wyprzedzania na przejściu i przed
    nim - jest na to specjalne wyłączenie.

    --
    ___________ (R)

  • 138. Data: 2011-08-02 23:48:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 16:12:21 +0200, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Nie, nie byłoby. Poczytaj Konwencję Wiedeńską.

    Byłoby, sam poczytaj, ale dokładnie. Jest własnie w niej wyjątek na
    przejście dla pieszych.

    --
    ___________ (R)

  • 139. Data: 2011-08-02 23:49:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 07:28:20 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > bardzo miałem kiedy dojść do głosu) i na pouczeniu się skończyło.
    > Główna jego teza była taka, że zmuszałem ich do wyprzedzania prawym
    > pasem.

    No i? Wolno było.

    --
    ___________ (R)

  • 140. Data: 2011-08-02 23:52:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 00:52:56 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No co? Może się zdarzyć - skręcasz sobie w lewo, trafiasz na lewy pas i
    > jedziesz grzecznie z godnie z limitem. Chcesz zjechać na prawy, ale tam
    > zap*.*lają różne cavaliny...
    >
    > Natomiast ja zadałbym pytanie podchwytliwe: czy zamiar zjechania na
    > prawy pas był sygnalizowany, hmm?

    Nie był, bo i po co? Jak widze w lusterku sznurek pojazdów na pasie, na
    który mógłbym zjechać, a mam możliwość kontynuacji jazdy obecnym, to nie
    będe stresował kierowców z prawej. Jak będzie szansa na zjazd, to wtedy
    zasygnalizuję zamiar, upewnię sie, czy możliwość jest nadal i wykonam
    manewr.

    --