  • Data: 2011-08-03 07:56:18
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: MHM <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja jednak będe jeździł zgodnei z przepisami, a nie Twoim widziCisię.

    Sorry Winietu, ale to nie jest moje widzimisie

    UWAGA ! Cytat:

    Kodeks drogowy
    Rozdział 5 - Ruch pojazdów
    Oddział 1 - Zasady ogólne
    Art. 16.

    1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.

    2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany
    jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni przeznaczonej
    do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze.

    3. Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej co najmniej o
    czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na
    prawej połowie jezdni.

    4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej
    krawędzi jezdni. Jeżeli pasy ruchu na jezdni są wyznaczone, nie może
    zajmować więcej niż jednego pasa.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena