  • 31. Data: 2014-11-28 14:41:41
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:m59nml$qcc$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    te_7.0

    > Official 4.2.2
    > Unoficial 4.4.4
    >
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=190
    0055

    I problem się pewnie rozwiąże pozytywnie :-)

  • 32. Data: 2014-11-28 14:42:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
> [...]
    les+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.h
    tm

    > buahahahahahahahahahahaha
    >
    > To jak, pracujesz w reklamie firmy apple czy nie?

    Nie.

  • 33. Data: 2014-11-28 15:04:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-28 14:41, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    0055

    > I problem się pewnie rozwiąże pozytywnie :-)

    Ja ogólnie nie rozumiem tematu, może to że router jest do dupy i nie
    obsługuje danego urządzenia poprawnie ale lepiej napisać że tablet jest
    zjebany bo na innych ruterach działa sprawnie ale na starym złomie już nie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2014-11-28 16:24:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Nie.

    To smutne :-(

  • 35. Data: 2014-11-28 16:25:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > obsługuje danego urządzenia poprawnie ale lepiej napisać że tablet jest
    > zjebany bo na innych ruterach działa sprawnie ale na starym złomie już

    Żeby nie wiem jak "zje**" był router to Tablet nie powinien
    się głupio resetować w czasie nawiązywania połączenia...
    Chyba się tu zgodzimy?

    Zwłaszcza że jak pisze kolega, inne urządzenia nie mają
    z tym samym routerem żadnego problemu przy łączeniu się.

  • 36. Data: 2014-11-28 18:24:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 27 Nov 2014 09:32:32 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >Ano planuje ograniczyć liczbę produkowanych słuchawek w 2015, lol :-)
    >Wypuszczanie 14 różnych modeli telefonów rocznie nawet dla takiego
    >giganta przemysłowego jak Samsung odbiło się wydać na typowym
    >pójściu na ilość a nie na jakość, co zauważyć musieli potencjalni klienci.
    >Dowodzi tego post mojego poprzednika który zmaga się z problemami
    >których nie ma w urządzeniach innych firm, a zwłaszcza pod iOSem...
    >
    >Więcej szczegółów w tym artykule z DailyTech.com:
    >http://www.dailytech.com/Report+Samsung+Galaxy+S5+S
    ales+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.

    Nie tzreba bylo pisac takiego dlugiego eseju. Trzeba byl ood razu
    napisac ze iOS i Apple sa najlepsze. Osczedziloby czytania

    A.L.

  • 37. Data: 2014-11-28 20:10:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Ja ogólnie nie rozumiem tematu, może to że router jest do dupy i nie obsługuje
    > danego urządzenia poprawnie ale lepiej napisać że tablet jest zjebany bo na
    > innych ruterach działa sprawnie ale na starym złomie już nie.

    Android tak ma.
    W jednym telefonie zmienia się adres MAC przy każdym połączeniu. Skutecznie
    zapycha DHCP.

  • 38. Data: 2014-11-28 20:38:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-11-27 18:23, Waldek wrote:

    > Nooo ... jest "najnowszy" - 4.2.2 ;)
    > i pewnie nowszy juz nie bedzie ?
    >
    > Poki co potrafie go zmusic do pracy
    > ale za kazdyn razem wymaga to recznej interwencji na routerze :>
    >
    > Mam juz sygnał ze TEN tablet nie współpracuje z kolejnym routerem
    > ale "informator" nie potrafił mi podać typu - ma sie dowiedziec

    ja do tabletów Samsunga już nie wróce.
    Miałem pierwszego GalaxyTaba - rzuciłem się na niego jak bezzebny na
    suchary ;), kosztowal blisko 2tysiaki (przelom 2009/2010) i co?
    Samsung nie raczyl ani jednej aktualizacji systemu wyposcic (dobra byla
    jedna, malowartosciowa), mimo, ze sie zarzekali, ze wypuszcza. Zamiast
    tej aktualizacji wypuscili nowego GalayTaba'a 2'ke i dostalem odpowiedz
    z Samsunga, ze mam se kupic nowy model.

    To samo dzieje sie TV z usluha z TV@Internet. Mialem serie B - ale byly
    na niego doslownie 3-4 aplikacje. Potem kupilem serie C (mam go do tej
    pory), aplikacji juz normalna ilosc, ale:
    1. na moje pytanie, czy bedzie jakas aktualizacja na serie B, odpowiedz
    ta sama: prosze zakupic nowszy model.
    2. Na obecnej serii C jest TV@internet i aplikacje tez juz nie sa
    aktualizowane. Na np serii E (juz SmartTV zamiast TV@internet) jest ich
    wiecej, a te ktore sa identyczne na obu seriach, dla E sa bardziej
    rozbudowane.

    Jak dla mnie sprawa jest jasna: Samsunga nie kupie juz nigdy - przenosze
    sie na Sony - jak pamietam zawsze ta firma szanowala klientow.
    Przykladowo Sony juz potwierdzilo aktualizacje do Andka5 vel 'lizak' na
    wszystkie Z'tki (wlasciciele Samsungow sie moga poslinic). Lustrzanka
    Sony (zawsze mialem Minolte) jest w pelni zgodna wstecz i nie zawodzi -
    serwis sprawny i co dostaje co chwila jakies kupony rabatowe jako
    klient. Stary walkman soniacza dalej mam na polce, magnetofon kasetowy
    rowniez i wszystko dziala. Samsung po takim czasie by sie pewnie juz
    dawno rozlecial (patrz tandete w wykonaniu S5 - do Z'tek Xperii od Sony
    wciaz samsungowi daleko).

    Byc moze urzadzenia Samsunga sa technologicznie na topie, natomiast mam
    gdzies taka firme, ktora klientow olewa - bo IMHO celem Samsunga jest
    jedynie zalanie rynku swoimi produktami i to wszystko.

  • 39. Data: 2014-11-28 20:56:00
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > rowniez i wszystko dziala. Samsung po takim czasie by sie pewnie juz
    > dawno rozlecial (patrz tandete w wykonaniu S5 - do Z'tek Xperii od Sony

    Plastik mozna lubic lub nie, jednak nie mozna odmowic temu materialowi
    wytrzymalosci. Zreszta podczas ostatni bendgate dobrze pokazal
    wytrzymalosc i sprezystosc tworzywa.

    Co do serwisu Sony...obsluga nie zawsze jest idealna:
    http://www.spidersweb.pl/2014/11/xperia-z3-problem.h
    tml

    Mojego Samsunga S2 oddalem do naprawy z lekko odklejonym digitizerem.
    Dla wiekszosci niezauwazalna sprawa ale mnie to irytowalo.
    Autoryzowany serwis bez szemrania wymianil caly modul wyswiatlacza na nowy.

    > Byc moze urzadzenia Samsunga sa technologicznie na topie, natomiast mam
    > gdzies taka firme, ktora klientow olewa - bo IMHO celem Samsunga jest
    > jedynie zalanie rynku swoimi produktami i to wszystko.

    Niestety, widac ze nie w calej rozciaglosci asortymentu dbaja o
    klientow. SGS2 otrzymywal aktualizacje bardzo dlugo. SGS3, ktory mial
    premiere w maju 2012 teraz mial otrzymac aktualizacje do 4.4.4. Pewnie,
    ze to nie Lizak, milo jednak, ze producent po niemal trzech latach nadal
    wspiera swoj produkt.

  • 40. Data: 2014-11-28 22:56:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-11-28 20:56, atm wrote:

    > Plastik mozna lubic lub nie, jednak nie mozna odmowic temu materialowi
    > wytrzymalosci. Zreszta podczas ostatni bendgate dobrze pokazal
    > wytrzymalosc i sprezystosc tworzywa.

    no ale jak na flagowca wyglada biednie

    > Co do serwisu Sony...obsluga nie zawsze jest idealna:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/11/xperia-z3-problem.h
    tml

    na szczescie swojej Z1-compact nie moge nic zarzucic.
    W tym roku przerzyla juz rafting na w konieni Tary i kompiel w tejze
    rzece - caly czas filmujac i robiac zdjecia.
    Rowniez telefon zabieralem niezadko na windsurfing (kieszen kapoka),
    wiec mial okazje zaliczyc wode dosc czesto.